مدیران مؤسسات قرآنی خراسان‌شمالی با راهکارهای اشتغال‌زایی آشنا می‌شوند
کد خبر: 3801428
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴

مدیران مؤسسات قرآنی خراسان‌شمالی با راهکارهای اشتغال‌زایی آشنا می‌شوند

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر عامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی قرآن و عترت خراسان‌شمالی گفت: در سال رونق تولید مدیران مؤسسات قرآنی و خانه‌های قرآن استان با راهکارهای اشتغال‌زایی و رسیدن به خودکفایی آشنا می‌شوند.

مدیران موسسات قرآنی خراسان‌شمالی با راهکارهای اشتغال‌ زایی آشنا می‌شوند

لیلا شکرانی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی قرآن و عترت در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی، اظهار کرد: با توجه به وجود 150 خانه قرآن و 50 مؤسسه قرآنی در استان مقرر است در قالب همایشی مدیران این مراکز با راهکارهای اشتغال‌زایی و رسیدن به خودکفایی در مؤسسات آشنا شوند.
وی ادامه داد: در این همایش اساتید برجسته مجمع خیرین قرآنی استان اصفهان حضور می‌یابند تا مبانی مربوط به اشتغال‌زایی و خودکفایی را برای مدیران موسسات قرآنی تبین کنند.
شکرانی یادآورشد: این همایش آموزشی همزمان با روز معلم در 12 اردیهشت ماه سال جاری در محل دارالقرآن عترت استان برگزار خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: مسئله اشتغال‌زایی و خودکفایی برای موسسات قرآنی و خانه‌های قرآنی دارای اهمیت بسیاری است زیرا این مراکز برای استمرار در فعالیت ها و ارائه خدمات مطلوب نیازمند کمک‌های مالی هستند که امیدواریم در این همایش با راهکارهای این مهم آشنا شوند.
انتهای پیام

captcha