جشنواره «آدینه» در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: 3801523
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱

جشنواره «آدینه» در قزوین برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ــ رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: جشنواره «آدینه» در قالب‌های خوشنویسی، خاطره، پوستر، عکس و فیلم کوتاه برگزار خواهد شد.

جشنواره «آدینه» در قزوین برگزار می‌شود
به گزارش ایکنا از قزوین، حجت‌الاسلام روح‌الله فاطمی‌نسب، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین، در نشست خبری ظهر امروز، 18 فروردین‌ماه با اصحاب رسانه به‌منظور تشریح برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی، ضمن اشاره به برگزاری جشنواره «آدینه» با همکاری حوزه هنری اظهار کرد: جشنواره «آدینه» در قالب‌های خوشنویسی، خاطره، پوستر، عکس و فیلم کوتاه برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به مهلت ارسال آثار عنوان کرد: حضور همه هنرمندان در این جشنواره آزاد است و آن‌ها می‌توانند آثار خود را تا پایان خردادماه 98 به دبیرخانه ارسال کنند و اختتامیه جشنواره در مرداد‌‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین تصریح کرد: با همکاری حوزه هنری فرصتی را تحت عنوان نمایش‌خانه «محراب» فراهم آوردیم تا با استفاده از ظرفیت حوزه هنری فیلم‌های ارزشی را برای مخاطبان نماز جمعه به نمایش بگذاریم.
حجت‌الاسلام فاطمی نسب بیان کرد: برگزاری نمایشگاه عکس از جمله برنامه‌های هنری است که بنا داریم هر هفته در یکی از شهرستان‌های استان قزوین برگزار کنیم.
به گزارش ایکنا، امضای تفاهم‌نامه میان حوزه هنری قزوین و شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در موضوعات برگزاری کارگاه داستان، فیلمنامه و نمایشگاه پوستر، عکس و کاریکاتور در محل نماز جمعه در پایان این نشست صورت گرفت.
انتهای پیام
captcha