۲۰۰ گفتمان دینی ویژه دانش‌آموزان کرمانشاه برگزار شد
کد خبر: 3801684
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۷

۲۰۰ گفتمان دینی ویژه دانش‌آموزان کرمانشاه برگزار شد

گروه معارف ــ کارشناس برنامه‌ریزی فرهنگی و دینی تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: بیش از 200 گفتمان دینی با همکاری آموزش و پرورش استان در مدارس کرمانشاه در سال 97 برگزار شد.

سیروس امیری، کارشناس برنامه‌ریزی فرهنگی و دینی تبلیغات اسلامی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: با اعزام کارشناس در بحث گفتمان‌های دینی در سال 97 با هماهنگی انجام شده با اداره آموزش و پرورش بیش از 200 گفتمان دینی در مدارس کرمانشاه برگزار شد.
وی افزود: از جمله موضوعات پرداخته شده در بحث گفتمان‌های دینی ویژه دانش‌آموزان در مدارس «برقراری ارتباط مؤثر با جوانان، هویت‌بخشی به جوانان براساس شیوه‌های علمی، آموزش شیوه‌های دریافت مفاهیم دینی به نسل جوان به‌صورت غیر مستقیم و آموزش مهارت‌های عفاف و زندگی» است.
امیری اظهار کرد: ارتقای آموزه‌های دینی و باورهای مذهبی جوانان از اهداف مهم گفتمان‌های دینی به ویژه گفتمان‌های دانش‌آموزی است.
وی افزود: سبک زندگی، اخلاق اسلامی، اهمیت قرآن، عبادت، معنویت و خودباوری از دیگر موضوعات مورد بحث این گفتمان‌ها بوده است.
کارشناس برنامه‌ریزی فرهنگی و دینی تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: در بحث گفتمان‌های دینی دانش‌آموزی، مدرسه محور بودن به ثمر نشستن فعالیت‌های تبلیغی ـ فرهنگی را به‌دنبال دارد.
انتهای پیام

captcha