واکنش حزب‌الله به کارشکنی آمریکا در کمک به سیل‌زدگان ایران
کد خبر: 3801764
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹

واکنش حزب‌الله به کارشکنی آمریکا در کمک به سیل‌زدگان ایران

گروه بین‌الملل ـ حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای جلوگیری آمریکا از ارسال کمک‌های انسانی به سیل‌زدگان ایران را محکوم کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری المنار، حزب‌الله لبنان در این بیانیه که شامگاه یکشنبه، 18 فروردین‌ماه صادر شد، اعلام کرد: «روزهای سختی گذشت و ملت شریف ایران هنوز در برخی استان‌ها با صبر و پایداری و عزم و اراده و همبستگی و حضور کم‌نظیر خود و با همکاری تمامی دستگاه‌های مربوطه و نیروهای مسلح درگیر سیل‌های عظیمی است».
 
در این بیانیه آمده: «در زمانی که ایرانی‌ها چهره‌ای از تعامل اخلاقی و انسان‌دوستانه از خود به نمایش می‌گذارند، آمریکا با ایجاد تحریم‌ها و ممانعت از وصول کمک‌های انسانی، چهره وحشی خود را نمایان ساخته است».
 
حزب‌الله دراین بیانیه اعلام کرد: «این دولت متوحش (آمریکا) علاوه بر این، برای قرار دادن سپاه پاسداران ایران در فهرست تروریسم و تحریم آنها برنامه‌ریزی می‌کند، در حالی که سپاه در کنار نیروهای مسلح نقش بزرگی در مواجهه با سیل و کمک به آسیب‌دیدگان و نجات شهروندان دارد».

جنبش مقاومت اسلامی لبنان در پایان این مصایب را به محضر مقام معظم رهبری و ملت عزیز ایران و خانواده‌های قربانیان سیل‌زدگان و تمامی مسئولان محترم مربوطه جمهوری اسلامی ایران تسلیت گفت و برای مصدومان حادثه سیل نیز آرزوی شفای عاجل کرد و ابراز امیدواری کرد که همه مسئولان و ملت شجاع ایران قادر به مواجهه با سیل و آثار آن و پایان دادن به عواقب آن در اسرع وقت ممکن باشند.

انتهای پیام
captcha