جشنواره «رهپویان ولایت» در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
کد خبر: 3801863
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲

جشنواره «رهپویان ولایت» در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ قائم‌مقام کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: جشنواره مسابقات قرآنی «رهپویان ولایت» ویژه مددجویان، کارکنان کمیته امداد و خانواده‌های آن‌ها در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

نجف‌علی حیدری، قائم‌مقام کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: مسابقات قرآنی با هدف شناسایی استعدادهای قرآنی و ارتقای سطح علمی آن‌ها، توسعه و ترویج علوم و معارف قرآنی، تقویت انس با قرآن و فراهم کردن زمینه لازم برای مشارکت مخاطبان تحت حمایت، کارکنان و خانواده‌های آن‌ها در فعالیت‌های معنوی قرآن کریم برگزار می‌شود.
وی افزود: مرحله شهرستانی این مسابقات بهمن‌ماه سال گذشته با حضور 1394 نفر از مددجویان، کارکنان کمیته امداد و خانواده‌های آن‌ها در رشته‌های قرآنی، مفاهیم، نهج‌البلاغه و اذان برگزار شد.
حیدری بیان کرد: مرحله استانی مسابقات قرآنی رهپویان ولایت نیز 29 فروردین‌ماه با حضور 130 نفر از برگزیدگان مرحله شهرستانی در 3 گروه سنی زیر 12 سال، 12 تا 16 سال و بالای 16 سال برگزار می‌شود.
قائم‌مقام کمیته امداد استان گفت: برنامه‌های آموزش قرآن و مفاهیم آن در طول سال به‌صورت مستمر باهدف توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی در جامعه و شناسایی استعدادهای قرآنی، برای مددجویان برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha