رونق تولید مستلزم رقابت‌پذیر بودن كالاهای داخلی است
کد خبر: 3802001
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۷

رونق تولید مستلزم رقابت‌پذیر بودن كالاهای داخلی است

گروه سیاست و اقتصاد ـ مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز گفت: رونق تولید مستلزم این است که تولیدات داخلی بازار داشته و به لحاظ کمی و کیفی رقابت‌پذیر باشند.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام عباس حاجی‌پور، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز امروز، 19 فروردین‌ماه در جمع كاركنان این ناحیه با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام مقام معظم رهبری تأكید كرد كه رونق تولید مستلزم این است که تولیدات داخلی بازار داشته و به لحاظ کمی و کیفی رقابت‌پذیر باشند.
وی افزود: زمانی تولید به معنای واقعی کلمه در کشور رونق می‌گیرد که در همه زمینه‌های مختلف تولید صنعتی، کشاورزی، صنایع دستی و خانگی و غیره بتوانیم با تولیدات خارجی رقابت‌پذیری داشته باشیم.
حاجی‌پور اظهار كرد: اشتغالزایی در گرو تولید کشور است و به ازای خرید یک یخچال در سال یک نفر مشغول به کار می‌شود لذا اگر مردم دست به دست هم دهند قطعا در برابر تحریم‌ها شکست نخواهیم خورد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز گفت: از طرف غرب و آمریکا در برخی امور از جمله کالای ضروری تحریم هستیم به جز اقلامی از قبیل لوازم آرایشی و غیره اما در زمینه کالای اساسی و مورد نیاز مردم تحریم هستیم زیرا آنان در این فضا به‌دنبال خسته کردن ملت ایران هستند.
انتهای پیام

captcha