مرکز رسیدگی به امور مساجد وقاحت آمریکا را محکوم کرد
کد خبر: 3802094
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲

مرکز رسیدگی به امور مساجد وقاحت آمریکا را محکوم کرد

کانون خبرنگاران نبأ ــ مرکز رسیدگی به امور مساجد با صدور بیانیه‌ای، اقدام سخیف رئیس‌جمهور آمریکا در خصوص تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم کرد. ​

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ مرکز رسیدگی به امور مساجد در بیانیه‌ای، اقدام وقیحانه دونالد ترامپ،‌ رئیس‌جمهور آمریکا را در خصوص تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محکوم کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّکُم

سپاه پاسداران یکی از دستاورد‌های بی‌نظیر و بزرگ ملّت رشید ایران اسلامی و برآمده از متن امّت اسلامی است و بر اساس اصل ۱۵۰ قانون اساسی یکی از نیرو‌های مسلّح مقتدر و پرتوان در کنار ارتش بوده است و در طول عمر بابرکت خود از جمله هشت سال دفاع مقدس، مقابله با جریان نفاق و فتنه، سازندگی کشور و کمک مستشاری به کشورهای مظلوم منطقه و جبهه مقاومت برای مبارزه با تروریسم خبیث جهانی، برگ زرّینی است که در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی می‌درخشد.

مرکز رسیدگی به امور مساجد ضمن محکوم کردن اقدام ددمنشانه و خباثت‌آلود رئیس‌جمهور پلید آمریکای جهان‌خوار در معرفی نهاد مقدّس سپاه پاسداران به‌عنوان سازمان تروریستی، حمایت همه‌جانبه خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اقدام متقابل شورای عالی امنیت ملّی کشور عزیزمان اعلام می‌دارد؛ بدیهی است امنیت ملّی ایران اسلامی و نیرو‌های مسلح آن جزء خطوط قرمز ملّت شریف ایران است.

محمد قاسمی

پایان پیام

captcha