فراخوان نهمین جشنواره فرهنگی هنری کارگر ایرانی منتشر شد
کد خبر: 3802118
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸
رییس فرهنگسرای کار و تعاون خبر داد؛

فراخوان نهمین جشنواره فرهنگی هنری کارگر ایرانی منتشر شد

گروه هنر ــ فراخوان شرکت در نهمین جشنواره فرهنگی هنری کارگر ایرانی منتشر شد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای کار و تعاون، سید اسماعیل جعفرپور، رییس فرهنگسرای کار و تعاون با اعلام این خبر اظهار کرد: فراخوان نهمین جشنواره فرهنگی هنری کارگر ایرانی درباره شرایط و ضوابط رشته‌ها و بخش‌های فرهنگی، هنری و شرایط حضور در این جشنواره، به منظور تکریم و تجلیل از کارگران هنرمند و با شعار رونق تولید، فرآیند ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره (فرهنگسرای کار و تعاون) آغاز شده است.
وی گفت: این جشنواره برای نهمین سال پیاپی با موضوع سبک زندگی ایرانی اسلامی، اقتصاد مقاومتی، خوداتکایی، خودباوری، عزت ملی، کسب رزق حلال، کارآفرینی و حمایت از تولید داخلی در رشته‌های هنر‌های تجسمی (طراحی، نقاشی، عکاسی و خوشنویسی)، صنایع دستی سنتی همچون سفال و سرامیک، گلیم بافی، ترمه دوزی، خراش فلزات، آبگینه و پتینه برگزار خواهد شد.
رییس فرهنگسرای کار و تعاون تصریح کرد: آثار فرهنگی و ادبی مانند مقاله، شعر و ترانه (غزل، قصیده) از آثار ارائه شده منظوم و منثور در این جشنواره خواهد بود. در ضمن در جشنواره امسال، برای دومین سال پیاپی است که کارآفرینان می‌توانند ایده‌ها و محصولات تولیدی ثبت شده خود را به جشنواره اعلام کنند.
رییس فرهنگسرای کار و تعاون اعلام کرد: تمامی آثار باید به همراه رزومه، مشخصات شناسنامه‌ای و کد ملی صاحب اثر، شناسنامه اثر، یک قطعه عکس ۴*۳، تلفن ثابت و همراه به دبیرخانه جشنواره ارسال شود. همچنین مهلت ارسال آثار تا ۲ اردیبهشت‌ماه و اعلام آثار برتر در مراسم اختتامیه خواهد بود.
نهمین جشنواره فرهنگی هنری کارگر ایرانی به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۹ «فرهنگسرای کار و تعاون» و با همکاری و مشارکت ستاد مرکزی گرامیداشت هفته کارگر (خانه کارگر) و نهاد‌های مرتبط با کار و کارگر طراحی و برنامه‌ریزی شده است و آیین تکریم و تجلیل از کارگران هنرمند (اختتامیه) در ۱۰ اردیبهشت ۹۸ برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره می‌توانند آثار فرهنگی و ادبی خود را به پایگاه اینترنتی فرهنگسرای کار و تعاون kar.farhjangsara.ir بخش مسابقه و یا به آدرس اینترنتی jashnvareh.kargari@gmail.com و آثار هنری و کارآفرینی حجمی خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی بزرگراه یادگار امام (ره) جنوب، تقاطع خیابان هاشمی، پلاک ۷۶، فرهنگسرای کار و تعاون ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن:۶۶۰۲۹۰۶۰ تماس بگیرند.
انتهای پیام
captcha