آزادی ۴۴۰ زندانی غیرعمد از زندان‌های آذربایجان‌شرقی
کد خبر: 3802119
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷

آزادی ۴۴۰ زندانی غیرعمد از زندان‌های آذربایجان‌شرقی

گروه اجتماعی ــ مدیر ستاد دیه آذربایجان شرقی، گفت: در طول سال گذشته ۴۴۰ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان با پرداخت ۱۲۲ میلیارد تومان از زندان‌های استان رهایی یافتند.

آزادی 440 زندانی غیرعمد از زندان های آذربایجان‌شرقی

رسول تقی پور، مدیر ستاد دیه استان‌ در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، گفت: در طول سال گذشته 440 زندانی جرایم غیرعمد از زندان‌های استان با پرداخت ۱۲۲ میلیارد تومان از زندان‌های استان رهایی یافتند.
به گفته وی، از این میزان، مبلغ ۴ میلیارد تومان از کمک‌های ویژه ستاد دیه، ۶ میلیارد تومان از طریق پرداخت تسهیلات و ۲۰ میلیارد تومان هم با جلب رضایت و بخشودگی شاکیان تأمین شده است.
وی با بیان این که ۴۳۷ نفر از زندانیان آزاد شده، مرد و ۳ نفر هم زن بودند، افزود: از مجموع زندانیان آزاد شده، ۲۴۱ زندانی از محکومان مالی، ۱۴ زندانی از محکومان تصادفات غیرعمد و حوادث و ۱۸۵ زندانی هم از محکومان مهریه و نفقه بودند.
تقی پور‌ یادآور شد: هم‌اکنون ۵۲۳ زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های استان به سر می‌برند و برای آزادی آ‌ن‌ها بیش از 150 میلیارد تومان نیاز است.
مدیر ستاد دیه آذربایجان‌شرقی‌ ابراز امیدواری کرد: خیران امسال هم با حضور پرشور خود در جشن گلریزان زمینه آزادی این زندانیان را که ناخواسته گرفتار شده‌اند، فراهم کنند.
انتهای پیام

captcha