پاسداران، الگوی صیانت و دفاع از انقلاب هستند
کد خبر: 3802146
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴

پاسداران، الگوی صیانت و دفاع از انقلاب هستند

گروه فرهنگی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: مهم‌ترین رسالت امروز سپاه پاسداران، پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی است که غیورمردان این نهاد انقلابی در این امر موفق بوده و هستند.

پاسداران؛ الگوی صیانت و دفاع از انقلاب و کشور بوده و هستند

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام علی اکبر انصاری‌راد، مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در جمع خبر‌‌نگاران روز سه‌شنبه، ۲۰ فروردین‌ماه ضمن تبریک و گرامیداشت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار با اشاره به فعالیت‌های گسترده سپاه پاسداران در حوزه‌های مختلف نظامی، بین‌المللی، فرهنگی اظهار کرد: سپاه پاسداران از یادگاران ارزشمند امام خمینی‌(ره) و امروز به‌عنوان یک قدرت برجسته دفاعی در منطقه و جهان مطرح است.
وی افزود: روز پاسدار، روز تحقق پاسداری از اسلام، حقیقت و مکتب الهی و تبلور دفاع از اهداف و ارزش‌های متعالی اسلامی است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تصریح کرد: مهم‌ترین رسالت امروز سپاه پاسداران، پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی است که غیور مردان این نهاد انقلابی در این امر موفق بوده و هستند.
حجت‌الاسلام انصاری‌راد با اشاره به اینکه سپاه پاسداران به‌عنوان الگوی کارآمد و مردمی با کارنامه‌ای درخشان و پر افتخار در عرصه‌های مختلف تاریخ انقلاب اسلامی و به‌ویژه در دوران دفاع مقدس نقش محوری داشت، ابراز کرد: پاسداران سال‌ها مقاومت و پایداری در راه هدف را به نمایش گذاشتند و پیام‌آور عجز و زبونی ظالمان شدند.
وی به اهمیت قدرت دفاعی و بازدارندگی در کشور اشاره و تصریح کرد: امروز نیرو‌های مسلح اعم از سپاه، ارتش جمهوری اسلامی و نیروی انتظامی با وحدت حول محور ولایت و با فرامین فرماندهی کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (حفظه الله) نقش بسزایی در ایجاد امنیت در ایران و حتی برخی کشور‌های منطقه ایفاء می‌کنند و این از افتخارات جمهوری اسلامی است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در پایان گفت: روز پاسدار، روز تحقق پاسداری از اسلام، حقیقت و مکتب الهی و تبلور دفاع از اهداف و ارزش‌های متعالی اسلامی است.
انتهای پیام

captcha