تجلیل از خانواده ۷ هنرمند شهید کردستان
کد خبر: 3802173
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸

تجلیل از خانواده ۷ هنرمند شهید کردستان

گروه سیاسی ــ مسئول بسیج هنرمندان استان کردستان از برگزاری اجلاسیه شهدای هنرمند استان در روز پنجشنبه، ۲۲ فروردین ماه خبر داد و گفت: در این مراسم از خانواده هفت شهید هنرمند استان کردستان تجلیل به عمل می‌آید.

علی‌عباس داوودنیا، مسئول بسیج هنرمندان استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، از برگزاری اجلاسیه شهدای هنرمند استان در روز پنجشنبه، 22 فروردین ماه خبر داد و اظهار کرد: در این مراسم از خانواده هفت شهید هنرمند استان کردستان تجلیل به عمل می‌آید.
وی با اشاره به اینکه اجلاسیه شهدای هنرمند استان در راستای کنگره 5400 شهید استان کردستان برگزار می‌شود، افزود: شهیدان غلامرضا نریمان، فریدون نعمتی، پیمان ویسی، فارس خالدی، ارکان قدیمی، سعید توفیقی و مصلح مرادی از جمله شهدای هنرمند استان کردستان بوده که در این اجلاسیه مورد تجلیل قرار می‌گیرند.
مسئول بسیج هنرمندان استان کردستان بیان کرد: رونمایی از دو عنوان کتاب شامل «کبوتران خونین بال» و «جرعه‌های عاشقی»، اکران فیلم کوتاه و اجرای نمایش کوتاه موضوعی از جمله برنامه‌های این اجلاسیه است.
وی با اعلام اینکه رونمایی از آثار تولید شده در خصوص شهدای هنرمند مانند فیلم، نماهنگ و انیمیشن‌های کوتاه از مهمترین این برنامه‌ها است، اعلام کرد: یکی از سخنرانان این مراسم معنوی شهدا، مسئولان کشور هستند.
داوودنیا از اعزام هنرمندان استان کردستان به مناطق سیل زده خبر داد و بیان کرد: در این اعزام سعی داریم تا گروه‌های عکس و مستندسازی بیشتر حضور داشته باشند تا بتوانند مشکلات مردم مناطق سیل‌زده را به تصویر بکشند.
انتهای پیام

captcha