پیام هفته هنر انقلاب اسلامی، پاسداشت فکر و اندیشه‌ی هنرمندان متعهد است
کد خبر: 3802258
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۸
قاسمی:

پیام هفته هنر انقلاب اسلامی، پاسداشت فکر و اندیشه‌ی هنرمندان متعهد است

گروه فرهنگی - رئیس حوزه هنری استان ایلام با اشاره به اینکه پیام هفته هنر انقلاب اسلامی، پاسداشت فکر و اندیشه‌ هنرمندان متعهد است، گفت: رسالت اصلی حوزه هنری اشاعه و توسعه هنر ناب انقلاب اسلامی و ارزش‌های دینی و فرهنگی است.

پیام هفته هنر انقلاب اسلامی، پاسداشت فکر و اندیشه‌ی هنرمندان متعهد است
محمدعلی قاسمی، رئیس حوزه هنری استان ایلام امروز در گفت و گو با ایکنا از ایلام، اظهار کرد: ارتقا بخشی جایگاه هنر انقلاب اسلامی، تکریم و تجلیل و پاسداشت صاحبان فکر و اندیشه و هنرمندان متعهد انقلاب اسلامی که در راستای توسعه و ترویج فرهنگ و هنر و ارزش‌های انقلاب اسلامی گام برمی‌دارند از اهداف برگزاری برنامه‌ها در هفته هنر انقلاب اسلامی است .
وی با بیان اینکه رسالت اصلی حوزه هنری اشاعه و توسعه هنر ناب انقلاب اسلامی و ارزش‌های دینی و فرهنگی است، عنوان کرد: بدون شک هنرمندان نقش مهمی در راستای توسعه و ترویج و انتقال پیام انقلاب اسلامی به نسل جوان با زبان هنر دارند که می‌تواند ارتباط و پیوندی نزدیک با اقشار مختلف مردم ایجاد کنند.
رئیس حوزه هنری ایلام با تشریح برنامه‌های این هفته، اظهار کرد: آيين تجليل از 40 هنرمند استان به مناسبت چهل سالگي انقلاب اسلامي با همكاري و مشاركت ساير دستگاه‌های فرهنگی مخصوصا اداره‌ی کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان،  برگزار خواهد شد.
قاسمی برگزاري نمايشگاه تجسمي با موضوع انقلاب اسلامي، برپايي نمايشگاه كتاب نويسندگان و هنرمندان استان در روز آيين تجليل، اجرای نمايش با موضوع انقلاب اسلامي در مسجد حضرت قائم را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.
وی با بیان اینکه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در برنامه تجلیل از هنرمندان از پنج هنرمند تجلیل و اختتامیه ی جایزه ادبی یوسف را در هفته هنر انقلاب را برگزار خواهد کرد، تصریح کرد: در نشست هماهنگی برای برنامه‌های این هفته مقرر شده، باغ موزه دفاع مقدس در این هفته افتتاح شود و هنرمندان نیز از این باغ موزه دیدن نمایند ضمنا فاز دوم باغ موزه نیز با استفاده از هنرمندان استان کلید بخورد .
رئیس حوزه هنری ایلام با بیان اینکه در این هفته به صورت خاص تجلیل از خانواده های معزز شهدا انجام شود، تصریح کرد: قرار است ورزش و جوانان استان ایلام در هفته هنر، نشست دبیران و اعضای سازمان های مردم نهاد با هنرمندان را برگزار نماید و همچنین از دو هنرمند شاخص نیز تجلیل کند.
قاسمی برگزاری مسابقه ی کتابخوانی آثار شهید آوینی، برگزاری جلسات نقد کتاب و مسابقه کتابخوانی با محوریت آثار مؤلفان ایلامی و بررسی آثار شهید آوینی را در 10 مدرسه را از دیگر برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی نام برد.
انتهای پیام
captcha