پیوستگی جبهه انقلاب اسلامی، شعار جدی سازمان تبلیغات است
کد خبر: 3802268
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴

پیوستگی جبهه انقلاب اسلامی، شعار جدی سازمان تبلیغات است

گروه اجتماعی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با تأکید بر اینکه امروز خوزستان نیاز مبرم به پیوستگی و هم‌افزایی دارد، گفت: جبهه انقلاب اسلامی در آستانه گام دوم انقلاب باید تلاش کند با عناصر دیگر پیوستگی پیدا کند و این شعار جدی سازمان تبلیغات اسلامی است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان معارفه شد

به گزارش ایکنا از خوزستان، مراسم تکریم حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین بلک، مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی خوزستان و معارفه حجت‌الاسلام نبی‌زاده مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان امروز 20 فروردین با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در تالار شهر اهواز برگزار شد. 

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی نبی‌زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان ضمن تقدیر از زحمات حجت‌الاسلام و المسلمین بلک گفت: ایشان آنچه در توان داشتند و بیش از آن، تلاش کردند.

نبی‌زاده در ادامه اظهار کرد: قرآن کریم می‌فرماید: «وَالْمُؤْمِنُونَ وَالْمُؤْمِنَاتُ بَعْضُهُمْ أَوْلِيَاءُ بَعْضٍ يَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَيَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْكَرِ وَيُقِيمُونَ الصَّلَاةَ وَيُؤْتُونَ الزَّكَاةَ»(سوره توبه، 71) جهان از خداست و به سوی خدا بازمی‌گردد و حرکتی در این عالم موفق می‌شود که متناسب با مبدأ و معاد باشد.

وی با بیان اینکه سراسر جهان ماهیت از او و به سوی او دارد، گفت: معنای این سخن آن است که اگر تلاش انسان در جهت وحدت بود، خود را در مسیر خدای واحد و نظام خلقت قرار داده‌ است. در این آیه رابطه ولایت بین مؤمنان معنای عمیق و دقیقی دارد چراکه رابطه ولایت به معنی پیوستگی و وحدت مؤمنان است و این یعنی هماهنگی با نظام خلقت؛ اگر چنین اتفاقی در سراسر عالم افتاد آن وقت تمدن‌سازی رخ می‌دهد.

نبی‌زاده با اشاره به آیه 71 سوره توبه ادامه داد: مؤمنانی که به هم پیوسته شده‌اند و با هم به سمت اصلاح جامعه حرکت می‌کنند، بساط خدا‌پرستی و نظام اقتصادی صحیح را برپا می‌دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان تأکید کرد: امروز خوزستان نیاز مبرم به پیوستگی و هم‌افزایی دارد؛ خصوصاً جبهه انقلاب در آستانه گام دوم باید تلاش کند با عناصر دیگر پیوستگی پیدا کند و این شعار جدی سازمان تبلیغات اسلامی است. اگر امروز امت حزب‌الله به دنبال حل مشکلات مختلف است، راهی جز هم‌افزایی و وحدت ندارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین بلک، مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی خوزستان، گفت: در سال‌های خدمتم در این مجموعه با همکاران زیادی در کادر اداری سازمان و مجموعه‌های تبلیغی مرتبط بودیم و هیچ‌گاه تفاوتی میان خود و آنها احساس نکردم و نسبت به هیچ ارباب رجوعی حس نکردم که بایستی در مرتبه نازل‌تری از من باشد؛ این را شهدا و استادان ما به ما آموختند.

پیوستگی جبهه انقلاب اسلامی، شعار جدی سازمان تبلیغات استوی گفت: در خیال خودم خدمت قابل ملاحظه‌ای نمی‌یابم. ما عهده‌دار یک تکلیف تبلیغی بودیم و در طول این چندساله هیچ وقت حس نکردم سازمان باید خود را تبلیغ کند. هیچ گزارشی را تا از صحت و سقم آن مطمئن نمی‌شدم در مسیر ارسال قرار ندادم و به توان فرزندان استان تکیه کردم و افرادی را که حس می‌کردم کاری از دست آنها برمی‌آید دعوت کردم. فرزندان و طلبه‌های همین شهر فعالان عرصه تبلیغ بودند.

بلک گفت: ما فقط ساختمان نساختیم و آنانی که آموختند و تربیت شدند مایه افتخار هستند. افتخار حقیقی ما این است که در خدمت نیروهایی بودیم که از یکایک آنها آموختیم. هر سال تلاش کردیم یک حرکت جدید را شروع کنیم. در سال‌های اول اعتبار ما 60 میلیون و در سال‌هایی این مبلغ به 4 میلیارد تومان افزایش یافت.

مدیر سابق تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه هر حرکت فرهنگی و تبلیغی که در استان باشد رد پای سازمان تبلیغات اسلامی را دارد، تصریح کرد: من برای هیچ فردی کار نکردم و اگر چنین بود احساس خسارت می‌کردم.

در این مراسم حجت‌الاسلام مرتضی بیگدلی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی دزفول به نمایندگی از رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی استان با اشاره به خدمات حجت‌الاسلام والمسلمین بلک، گفت: دوره مدیریت ایشان در عرصه تبلیغی یکی از پرافتخارترین جلوه‌ها را داشته است. یکی از سخت‌ترین شرایط تبلیغ، استقرار روحانیون در مناطق محروم است. با اهتمامی که حجت الاسلام بلک داشت، پشتیبانی‌های خوبی صورت گرفت و این خدمت را به خوبی انجام دادند.

وی اظهار کرد: در زمینه احداث خانه‌های عالم حجت‌الاسلام بلک، با بهره‌گیری از روش‌های مختلف مدیریتی این کار را به انجام رساندند که فعالیت پر زحمت و مشقتی بود. راه‌اندازی مجموعه‌های فرهنگی، خانه‌های قرآنی و دارالقرآن‌ها بخشی از فعالیت‌های سخت‌افزاری ایشان بود.

بیگدلی با اشاره به توسعه کمّی و کیفی سازمان تبلیغات اسلامی استان در دوره مدیریت سابق گفت: توسعه مراکز فرهنگی و ادارات تبلیغات اسلامی در این مدت به سه برابر ارتقا پیدا کرد. تربیت مدیران سخت‌کوش، فعال و کارآمد تحت اشراف ایشان یکی دیگر از خدمات ایشان است. سازمان تبلیغات اسلامی یک کارگاه تربیت نیروهای سخت‌کوش بود. این حوزه را هم باید در کنار سایر خدمات حجت‌الاسلام بلک، مورد توجه قرار داد.

پیوستگی جبهه انقلاب اسلامی، شعار جدی سازمان تبلیغات استرئیس اداره تبلیغات اسلامی دزفول اهتمام به مدارس معارف صدرا، تشکیل شوراهای هیئات مذهبی و کانون مداحان را به عنوان دیگر فعالیت‌های بلک اشاره کرد و افزود: ما به جد مدیریت اخلاقی ایشان را در این سال‌ها دیدیم. تمام این ثمرات بخشی از اهدافی بود که ایشان داشتند و چندین برابر ایده و خواسته‌های دیگر نیز وجود داشت که به دلیل موانع تحقق نیافت و امیدواریم با بهره‌گیری از تجارب ایشان در آینده محقق شود.

انتهای پیام

captcha