اولویت تبلیغ در خوزستان مبارزه با وهابیت است
کد خبر: 3802324
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱

اولویت تبلیغ در خوزستان مبارزه با وهابیت است

گروه اجتماعی ـ آیت‌الله موسوی جزایری با بیان اینکه استان خوزستان از سوی جرثومه‌ فساد وهابیت مورد تهاجم است، گفت: اولویت خط تبلیغی و مبارزات ما وهابیت است و از مبارزه با آنها کوتاه نخواهیم آمد.

جزایری

به گزارش ایکنا از خوزستان، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی‌جزایری، رئیس حوزه‌های علمیه خوزستان، در همایش هم‌افزایی جبهه انقلاب فرهنگی و تکریم و معارفه مدیران تبلیغات اسلامی خوزستان که امروز 20 فروردین‌ماه در تالار شهر اهواز برگزار شد، با اشاره به سالروز ولادت امام حسین(ع) و تقارن این برنامه با چنین مناسبتی گفت: سررشته تبلیغات اسلامی به حرکت حضرت اباعبدالله(ع) برمی‌گردد و سازمان تبلیغات اسلامی در همان خط حسینی در حرکت بوده است. حجت‌الاسلام والمسلمین بلک، در طول این مدت بسیار زحمت کشیدند و با پشتکار و جدیت و مدیریت خدمات را پیگیری کردند؛ چقدر مسجد و خانه عالم در این مدت ساخته شد و روحانیان زیادی به صورت مستقر و سیار به استان اعزام شد.

آیت‌الله جزایری با اشاره به اینکه امروز روز پاسدار است، گفت: فلسفه وجودی سپاه مبارزه با تروریسم بود و حضرت امام که مبادرت به تأسیس سپاه کردند، به جهت این بود که ملت ما با خطر تروریسم مواجه شده بود. چه کسی در سوریه تروریسم را ریشه‌کن کرد؟ چه کسی در اوایل انقلاب در مقابل منافقان ایستاد؟ در عراق چه کسی به مسئله داعش خاتمه داد؟ آمریکا، اسرائیل و مقامات سعودی مولد تروریسم هستند و طبیعی است که امروز چنین حرکتی را انجام دهند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: اگر تفکر نورانی رهبر انقلاب در موضوع مقاومت در برابر این جرثومه‌های فساد در سوریه نبود، آنها قدرت را در سوریه به دست می‌گرفتند و مرحله بعد حمله به ایران بود. ما همه پاسداریم و مفتخریم که شاگرد این مکتب هستیم و همیشه خود را در حال دفاع می‌دانیم.؛ دفاع مقدس برای ما تمام نشده است «والعاقبه للمتقین».

وی در ادامه سخنان خود، از حُسن انتخاب حجت‌الاسلام نبی‌زاده به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان تقدیر کرد و گفت: در هر جایی اولویت‌های خاصی برای تبلیغ وجود دارد و اولویت خط تبلیغی ما وهابیت است چراکه از طرف این جرثومه‌های فساد مورد تهاجم هستیم اما ما در این سنگر کوتاه نخواهیم آمد چون فرار از جنگ گناه کبیره است و ما این گناه را مرتکب نمی‌شویم.

در این مراسم حجت‌الاسلام روح‌الله حریزاوی معاون پژوهش سازمان تبلیغات اسلامی نیز ضمن تقدیر از حجت‌الاسلام والمسلمین قمی در واگذاری خدمت به اسلام و انقلاب به نسل جوان، گفت: این رویکرد امید را در دل اجزای این پیکره فعال و هدفمند تقویت کرده است.

وی گفت: تمام تلاش اجزای تبلیغی شیعه خصوصاً خوزستان برای حفظ آب و خاک و عقیده است و باید از این مردم قدردانی کرد چون مردم خوزستان مردم قدردانی هستند.

حریزاوی در ادامه ضمن تقدیر از زحمات حجت‌الاسلام والمسلمین بلک، گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین نبی‌زاده از نظر علمی، فکری و مدیریتی از نخبگان استان به شمار می‌رود و انشاءالله خلاقیت‌ها و ابتکارات وی را خواهید دید.

آیت‌الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری نیز در این مراسم با بیان اینکه یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های مبلغان الهی، نترسیدن و برخورداری از روحیه انقلابی است، گفت: روحیه انقلابی یعنی یک مبلّغ، هدف متعالی مانند تبلیغ رسالات الهی را وجهه همت خود قرار دهد و با برگزیدن راه‌های مناسب، عقلایی با حکمت، سرعت و شجاعت به سمت این هدف گام بردارد.

اولویت تبلیغ در خوزستان مبارزه با وهابیت است(آمـــاده)

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حوادث اخیر خوزستان گفت: حضور روحانیت انقلابی و طلاب متعهد در مناطق سیل‌زده مایه افتخار است. طلاب پا به پای بسیجیان، نیروهای هلال احمر و مردم در خدمت مردم هستند و تجلی این روحیه انقلابی، تفاهم و هم‌دردی عظمت زیادی دارد.

حیدری با تصریح اینکه سیل اخیر خوزستان در طول هزار سال اخیر بی‌سابقه بوده است، گفت: مسئولان و دستگاه‌های استان اگر روحیه انقلابی داشتند می‌توانستند از ابعاد سنگین این سیل جلوگیری کنند. بحث لایروبی باید انجام می‌شد و نشد؛ این منطق ناشی از نداشتن روحیه انقلابی است.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه امروز به وفاق، همدلی و تعاون نیاز داریم، با اشاره به سخنان اخیر ترامپ درباره سپاه گفت: بغض و خشم عمیق استکبار جهانی بر زبان ترامپ تجلی پیدا کرد و این نهاد انقلابی را به عنوان یک جریان تروریستی معرفی کرد، در حالی که خودشان تروریست‌پرور هستند و سپاه بزرگ‌ترین ضربه‌ها را به تروریست وارد کرده است. این از مضحکه‌های تاریخ معاصر است و این حرف‌ها پیشاپیش رسوا است. اگر روزی آمریکا به جنگ سپاه بیاید جز شکست و نابودی برای خود ثمری نخواهد داشت.

انتهای پیام

captcha