قدردانی دانش‌آموزان چهارمحال و بختیاری از پاسداران
کد خبر: 3802346
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳

قدردانی دانش‌آموزان چهارمحال و بختیاری از پاسداران

گروه فرهنگی ــ گروهی از دانش‌آموزان و کادر اجرایی مجموعه آموزشی تربیتی سراج شهرکرد امروز در دیداری با کادر سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) استان از زحمات این عزیزان قدردانی کردند.

احسان رئیسی، نماینده مؤسسین مجموعه آموزشی تربیتی سراج شهرکرد در گفت وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، بیان کرد: به مناسبت روز پاسدار و میلاد امام حسین(ع) با پیشنهاد مؤسس مدرسه یک گروه هشت نفره متشکل از مدیر، مربیان و کادر این مجموعه فرهنگی به همراه 24 نفر از دانش‌آموزان پیش‌دبستانی و دبستانی با کادر سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) استان دیدار کردند.

وی هدف از این دیدار را تبریک اعیاد شعبانیه به نیروهای تلاشگر سپاه دانست و افزود: هدف ما از این ملاقات عرض خداقوت به نیروهای تلاشگر پاسدار بود زیراکه این عزیزان برای دفاع از جان و مملکت ما تلاش بسیاری می‌کنند و همچنین برای رفع مشکلاتی که سیل در این روزهای اخیر در سطح کشور به بارآورده است سپاه انقلاب اسلامی اقدامات بسیاری انجام داد لذا وظیفه خود دانستیم تا قدر دانی هرچند کوچک از این بزرگ‌مردان داشته باشیم.

نماینده موسسین مجموعه آموزشی تربیتی سراج شهرکرد تصریح کرد: هرکس سپاه را تروریست خوانده، خود محکوم به شکست و نابودی است.

رئیسی در پایان گفت: دانش‌آموزان با اهداء گلدان‌هایی از گل و اجرای سرود، قرائت متنی در مدح حضرت عباس(ع) و امام حسین(ع) این ایام را به سبزپوشان استان تبریک گفتند.

انتهای پیام

captcha