سپاه فرزند ملت/ اقدامات نابخردانه دشمن ناشی از خطای محاسباتی آنهاست
کد خبر: 3802349
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶

سپاه فرزند ملت/ اقدامات نابخردانه دشمن ناشی از خطای محاسباتی آنهاست

گروه سیاست و اقتصاد- فرمانده سپاه صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین گفت: تصمیمات دشمن ناشی از خطای آن‌ها در محاسباتشان است؛ اشکال بزرگی که آن‌ها دارند این است که تصور می‌کنند سپاه یک سازمان نظامی است درحالی‌که هویت و موجودیت سپاه با مردم معنا پیدا می‌کند.

سپاه فرزند ملت/ اقدامات نابخردانه دشمن ناشی از خطای محاسباتی آنهاست

به گزارش ایکنا از قزوین، ظهر امروز جمعی از اعضای بسیج رسانه، خانه مطبوعات و اصحاب رسانه استان قزوین به مناسبت گرامیداشت روز پاسدارظهر امروز 20 فروردین ماه با حضور در دفتر فرماندهی سپاه صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین این روز را به همه پاسداران تبریک گفتند.
سردار محمد شاهرخی در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تشکر از اصحاب رسانه اظهار کرد: اشتباهات دشمن باعث می‌شود دقیقاً آن چیزی که آن‌ها نمی‌خواهند محقق شود، دشمن به دنبال تفرقه پراکنی میان ملت ایران است اما اقدامات نابخردانه آن‌ها موجب ایجاد انسجام و وحدت در میان مردم می‌شود.
وی ادامه داد: تصمیمات دشمن ناشی از خطای آن‌ها در محاسباتشان است؛ اشکال بزرگی که آن‌ها دارند این است که تصور می‌کنند سپاه یک سازمان نظامی است درحالی‌که هویت و موجودیت سپاه با مردم معنا پیدا می‌کند.
فرمانده سپاه صاحب‌الأمر (عج) اضافه کرد: انقلاب را مردم ایجاد و آن را ادامه‌دار کردند؛ سپاه فرزند همین مردم است و درواقع ملت سپاه را به وجود آورده است.
وی در پایان عنوان کرد: سپاه در خدمت اهداف ملت خواهد بود و همواره در کنار مردم فعالیت می‌کند؛ به‌عنوان‌مثال در همین سیل اخیر سپاه در کنار مردم و گروه‌های جهادی به مردم خدمت کرد؛ همین وحدت ما منجر به شکست دشمن خواهد شد.
جابر خرم‌نیا رئیس خانه مطبوعات استان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره پیش‌آهنگ خدمت و امدادرسانی رسانی به مردم بوده است، اظهار کرد: این نهاد انقلابی همواره در خدمت و امدادرسانی پس از سیل و حوادث طبیعی که در کشور رخ داده پرچم‌دار بوده است.
وی با اشاره به وقوع سیل در چند استان خاطرنشان کرد: در این حوادث طبیعی گرچه مصیبت‌هایی را متحمل شدیم ولی در کنار آن پیوستگی اجتماعی و اتحاد ملی ایرانیان مثال‌زدنی بود که این را می‌توان از عنایات و رحمت خداوند متعال دانست.
رئیس خانهٔ مطبوعات استان اقدام دولت ایالات‌متحدهٔ آمریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را احمقانه دانست و عنوان کرد: علاوه بر پیش‌زمینهٔ ذهنی مطلوب، خدمت‌رسانی و پرچم‌داری سپاه در خدمت به مردم سیل‌زده و مصیبت‌دیدهٔ برخی استان‌های کشور باعث شد تا پس‌ازاین اقدام خصمانهٔ دولت آمریکا، همهٔ ملت یکپارچه پشت این نهاد انقلابی قرار بگیرند و همهٔ مردم خود را پاسدار انقلاب بنامند و بخوانند.
خرم‌نیا در پایان عنوان کرد: ما اصحاب رسانه و خبرنگاران نیز در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و رسالت آگاهی بخشی به جامعه، خود را پاسدار انقلاب می‌دانیم و امیدواریم خداوند نیز در این مسیر ما را یاری کند.
انتهای پیام

captcha