نقش پر رنگ مسابقات قرآن اوقاف در ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه
کد خبر: 3802384
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۸

نقش پر رنگ مسابقات قرآن اوقاف در ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه

گروه فعالیت‌های قرآنی- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: نقش مسابقات قرآنی اوقاف در ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه نقشی پر رنگ بوده است.

حجت‌الاسلام آیت عباسیان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، گفت: امسال چهل و دومین دوره مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود و این مسابقات از مهم‌ترین رویدادهای قرآنی در کشور است که از مرحله شهرستانی تا بین‌المللی ادامه دارد.
وی گفت: در هر دوره از این مسابقات ما هرسال شاهد حضور فعالان قرآنی استان بوده‌ایم اما در سال‌های اخیر این حضور پر رنگ‌تر بوده است.
مدیرکل اوقاف استان تصریح کرد: طی سال‌های اخیر کرمانشاه در مسابقات حضوری فعال داشته و این استان حائز رتبه‌های برتر در سطح کشور شده است.
حجت‌الاسلام عباسیان اظهار کرد: ما سال گذشته شاهد حضور 5 هزار نفری جامعه قرآنی استان در این مسابقات بودیم که نشان از اهمیت این مسابقات است.
وی افزود: انتظار داریم تا تمام نهادها برای برگزاری این دست مسابقات پای کار آمده و وقت و اهمیت بیشتری برای آن قائل باشند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه به آماری از طرح تربیت حافظان در استان اشاره کرد و گفت: در طرح مذکور کرمانشاه جزء استان‌های برتر در کشور شناخته شد.
انتهای پیام

captcha