نسل جوان با نگاه جهادی پیشرفت کشور را رقم بزنند
کد خبر: 3802441
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۹
علیدادی‌سلیمانی:

نسل جوان با نگاه جهادی پیشرفت کشور را رقم بزنند

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه کرمان گفت: بیانیه مهم رهبر معظم در گام دوم انقلاب، حجت را بر ما تمام و تکلیف را مشخص کرد که نسل جوان باید با نگاه کاملاً جهادی در صحنه‌های مختلف حضور یابند و پیشرفت کشور را رقم بزنند.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، امام جمعه کرمان شامگاه سه‌شنبه، 20 فروردین در همایش تجلیل از دست‌اندرکاران ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب گفت: انقلاب اسلامی در شرایطی موفق به شکل‌گیری شد که دنیا میان دو ابرقدرت تقسیم شده بود و کسی کوچکترین حرکتی در خلاف جهت حرکت این دو ابرقدرت نمی‌توانست انجام دهد.
وی افزود: به فضل خدا، مردم ایران به رهبری امام عظیم‌الشأن توانستند انقلابی را شکل دهند که سه مأموریت بزرگ برای خود ترسیم کرد.
علیدادی‌سلیمانی بیان کرد: اولین ماموریت انقلاب اسلامی این بود که کشور را به لحاظ سیاسی کشوری مستقل کند و حکومتی سر کار بیاید که به شرق و غرب وابسته نباشد و در صحنه بین‌المللی بتواند حرف خودش را بزند و آنچه مواضع خودش است و در اعتقادات مردم آن جای دارد در تقسیم‌بندی‌های کاذب دنیای امروز با استقلال از آن و غرور ملی خود دفاع کند.
وی تصریح کرد: دومین ماموریت انقلاب اسلامی، استقلال کشور از نظر اقتصاد بود و همه توان را متمرکز بر این کند که اقتصاد درونگرا و غیروابسته به خارج را بتواند به تصویر بکشاند که تا حدودی انجام شده اما هنوز نواقصی در آن است که باید به دست توانمند جوانان دانشمند این کشور و بخش‌های فعال عملیاتی شود.
امام جمعه کرمان اظهار کرد: سومین ماموریت انقلاب اسلامی که محور اساسی است و بسیاری از دشمنی‌ها در این وجود دارد، استقلال فرهنگی کشور است و بر همین مبنا هم تا به حال پیش رفته و این ماموریت را به‌ویژه در گام دوم به نحو احسن به انجام خواهد رساند.
وی افزود: فرهنگ مبتنی بر کتاب و آیات، فرهنگی است که نظام و انقلاب اسلامی به خاطر آن شکل گرفتند و چهل سال در فراز و نشیب‌ها و تحریم‌های ظالمانه به راه خود ادامه داد و وارد دهه پنجم شد.
علیدادی‌سلیمانی گفت: بیانیه مهم رهبر معظم در گام دوم انقلاب، حجت را بر ما تمام و تکلیف را مشخص کرد که نسل جوان باید با نگاه کاملاً جهادی در صحنه‌های مختلف حضور یابند و پیشرفت کشور را رقم بزنند.
وی با بیان اینکه زمینه‌های ورود به گام دوم علی‌رغم همه مشکلات وجود دارد، عصبانیت و حماقت دشمن را در روزهای اخیر و از سوی مسئولان استکباری علیه سپاه یادآور شد و بیان کرد: سپاه عزیز و عظیم و مجاهد در همه دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی سهیم است.
امام جمعه کرمان گفت: سپاه در کمال اخلاص و فداکاری در همه صحنه‌های سخت حضور پیدا می‌کند و نه‌ تنها در دفاع از انقلاب و کشور که در دفاع از انسانیت و اسلام در جغرافیایی اسلامی مؤثر است.
وی از وزارت امور خارجه در موضعی که در قبال حماقت آمریکا گرفت تشکر کرد و افزود: دست به هم داده و با وحدت و همدلی انقلاب اسلامی را که رسالت نهایی آن تشکیل تمدن اسلامی است را رقم بزنیم و آن را به دست صاحب اصلی حضرت ولی‌عصر(عج) بسپاریم.
انتهای پیام

captcha