نشست ستاد هماهنگی مسابقات قرآن در کرمانشاه برگزار شد
کد خبر: 3802448
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷

نشست ستاد هماهنگی مسابقات قرآن در کرمانشاه برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ نشست ستاد هماهنگی مسابقات قرآن با حضور مدیران کل اوقاف و آموزش پرورش، مدیرکل اجتماعی استانداری کرمانشاه و رؤسای ستادی و شهرستان‌های استان برگزار شد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، علیرضا گودرزی، مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه در جلسه ستاد هماهنگی مسابقات قرآن کریم در اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه که صبح امروز برگزار شد با بیان اینکه قرآن کریم یادگار پیامبر اکرم(ص) است، گفت: تا زمانی ک به قرآن تمسک بجوییم هیچ گرفتاری نخواهیم داشت.
وی اظهار کرد: برگزاری مسابقات قرآن در رده‌های سنی نوجوانان و کودکان موجب انس بیشتر آینده‌سازان ایران اسلامی به قرآن خواهد بود.
گودرزی تصریح کرد: انقلاب ما در سال 57 انقلابی قرآنی و فرهنگی بود و نیاز است اهداف انقلاب که همان گسترش فرهنگ قرآنی است در تمام عرصه‌های زندگی از کودکی نهادینه شود.
مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه افزود: باید از ظرفیت بالای آموزش و پرورش به‌عنوان گلوگاه رشد فرهنگی، اجتماعی و قرآنی استفاده کنیم.
وی اظهار کرد: مسابقات قرآن نقش اساسی در آشنایی کودکان و نوجوانان با مفاهیم قرآنی و کشف استعدادهای آنان در این زمینه دارد.
گودرزی به روند کاهش آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق در استان اشاره کرد و گفت: این امر به دلیل بهره بردن از آموزه‌های قرآنی برای داشتن زندگی پایدار است.
انتهای پیام

captcha