۲۸ تن اقلام امدادی از کرمان به حمیدیه خوزستان ارسال شد
کد خبر: 3802449
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۸

۲۸ تن اقلام امدادی از کرمان به حمیدیه خوزستان ارسال شد

گروه سیاست و اقتصاد ــ استاندار کرمان از ارسال ۲۸ تن اقلام امدادی و اعزام ۱۰۰ نفر از نیرو‌های امدادی و مدیران اجرایی استان کرمان به‌عنوان معین به شهرستان حمیدیه استان خوزستان خبر داد.

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدجواد فدایی، استاندار کرمان شامگاه سه‌شنبه، 20 فروردین در همایش همایش تجلیل از دست‌اندرکاران ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: از جمله عواملی که موجب شد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به خوبی پیش رود، برنامه‌ریزی صحیح بود و اینکه کارها دقیق مشخص شدند.
وی افزود: تحقق گام دوم انقلاب و رونق تولید کارهای مهمی هستند که باید در سال‌های آینده انجام شوند و برای این مهم باید ریز عملیات و فعالیت‌ها مشخص باشد.
فدایی مشارکت و همکاری را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: مشارکت عنصر بسیار مهمی برای رسیدن به اهداف است و از هر مسئله‌ای که موجب خدشه‌دار شدن این عامل شود باید پرهیز کنیم، دیدگاه‌های سیاسی و غیره نباید به این مسئله آسیب بزند.
استاندار کرمان به ارسال 28 تن اقلام امدادی و اعزام 100 نفر از نیروهای امدادی و مدیران اجرایی استان کرمان به‌عنوان معین شهرستان حمیدیه استان خوزستان اشاره کرد و گفت: اینها نشان از اهمیت مشارکت دارد و این ظرفیت در جامعه ما وجود دارد و با همکاری می‌توان کارهای بزرگی را اجرا کرد.
انتهای پیام

captcha