فعالیت کتابخانه الکترونیکی پژوهشکده امر به‌معروف
کد خبر: 3802471
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷

فعالیت کتابخانه الکترونیکی پژوهشکده امر به‌معروف

گروه فناوری اطلاعات ــ کتابخانه الکترونیکی پژوهشکده امر به‌معروف و نهی از منکر با ۳۸ عنوان کتاب با موضوعات دینی و قرآنی به صورت رایگان فعالیت می‌کند.

به گزارش ایکنا؛ بازار کتاب مرکز رایانه‌ای قائمیه اصفهان که به عنوان اولین و بزرگترین سامانه دانلود کتاب الکترونیکی رایگان برخط شناخته می‌شود در جدید‌ترین اقدام خود، ۳۸ عنوان کتاب را با عنوان «کتابخانه الکترونیکی پژوهشکده امر به‌معروف» در قالب‌های نرم‌افزاری تولید و به صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

بخشی از این کتاب‌ها شامل احکام برق کاران و لوازم برقی، احکام بازی‌های رایانه‌ای، «فقه و زندگی ۳۳: احکام رایانه و اینترنت»، «فقه و زندگی ۱۶: احکام انتخابات»، «احکام اغذیه فروشان»، «احکام آژانس تلفنی»، «فقه و زندگی ۶: احکام و آداب آرایشگری»، «مأخذ شناسی پیش‌گیری از جرم (کتاب شناسی، مقاله شناسی، پایان‌نامه‌ها)»، «وظایف دولت در پیشگیری از جرم (در جامعه اسلامی)»، «نقش عدالت اجتماعی در پیشگیری از جرم» و «نقش خانواده در پیشگیری از انحرافات» است.

همچنین کتب «نقش حکومت در پیش‌گیری از جرم: (وظایف نظام اسلامی در پیش‌گیری از جرایم حکومتی)»، «مجموعه قوانین پیش گیری از جرم»، «مبانی حقوقی پیش‌گیری از جرم»، «راهکار‌های کنترل جرم از نگاه امیرالمومنین (ع)»، «درسنامه پیشگیری از جرم (درسنامه تدبیر‌های اسلامی)»، «چلچراغ حسینی حدیث بیداری (پیرامون امر به معروف و نهی از منکر)»، «شیوه‌های امر به معروف و نهی از منکر در مکتب معصومین (ع)»، «گنج مسیح (ع)»، «کلید اسرار» و «سربازان خدا: داستان‌هایی از امر به معروف و نهی از منکر» به صورت نرم‌افزار در این مجموعه عرضه شده است.

امکانات این نرم‌افزار‌ها شامل جست‌وجوی قدرتمند و سریع در یک یا همگی کتاب‌ها، سادگی مطالعه متن، امکان سفارشی‌سازی متن با تغییر فونت، اندازه متن، تغییر حاشیه صفحه، رنگی‌کردن اعراب، نوشتن یاداشت و نشانه‌گذاری یا اشتراک‌گذاری متن، دریافت لیست کتاب‌ها به صورت آفلاین و چندزبانه بودن برنامه شامل فارسی، عربی، انگلیسی، آذربایجانی، چینی و اردو است.

تمامی محتوای چند رسانه‌ای (کتاب، کتاب صوتی، کتاب تصویری، مجلات، روزنامه ها، مقالات، پایان نامه ها) موجود در بازار کتاب دیجیتالی قائمیه با هماهنگی و رعایت کامل حقوق ناشران، نویسندگان و دریافت مجوز کتبی از آنان به صورت کاملا رایگان عرضه می‌شوند.

این مجموعه که متشکل از ۳۸ عنوان کتاب با موضوعات دینی و قرآنی است توسط مرکز تحقیقات رایانه‌ای قائمیه اصفهان در ۶ فرمت نرم‌افزاری pdf – java –android - Html - epub-ghb برای استفاده در رایانه، انواع گوشی‌های تلفن همراه و انواع تبلت به صورت رایگان بر روی وب سایت مرکز به نشانی www.ghbook.ir قرار گرفته است.

علاقه‌مندان به حوزه کتب دیجیتالی به کمک این کتابخانه به هزاران عنوان کتاب به زبان‌های مختلف فارسی، عربی، انگلیسی، آذری و امثال آن دسترسی خواهند داشت. علاقه‌مندان برای دریافت این کتاب‌ها و سایر کتاب‌های این مرکز می‌توانند بر روی این لینک کلیک کنند.
 
انتهای پیام
captcha