دهستان موگویی در حصر تمام عیار قرار دارد
کد خبر: 3802485
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶

دهستان موگویی در حصر تمام عیار قرار دارد

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: در مکان‌های دیگر که در مواردی مانند سیلاب گرفتار می‌شوند با وجود فضای مجازی و دیگر امکانات این امر اطلاع‌رسانی می‌شود اما منطقه موگویی در شهرستان کوهرنگ این امکانات فراهم نیست و در حقیقت در حصر تمام عیار هستند و در سفری که به این منطقه داشتم جز ناله و فریاد چیزی از مردم ‌نشنیدم که باید فکری اساسی کرد و نیازمند اعتبار کافی است تا مشکلات رفع شوند که کاری زمان‌بر است.

.به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌فقیه در استان روز گذشته  20 فروردین‌ماه در شورای هماهنگی مدیریت بحران استان، ضمن تبریک روز پاسدار، اظهار کرد: برخی نهادها در کشور با مسما هستند و سپاه این گونه است که همواره از نظام دفاع می‌کند و اکنون دشمن آن را تروریست می‌خواند.
وی افزود: لازمه ارائه هر خدمتی این است که حالات معنوی، اعتقادی و روحی در وجود افراد زنده باشد.
حجت‌الاسلام نکونام ادامه داد: منطقه موگویی در شهرستان کوهرنگ یکی از مشکل‌دارترین مناطق استان است که حل این مسائل نیازمند عزم و امکانات قوی است تا یکبار برای همیشه برطرف شوند.
وی با بیان اینکه همیشه شاهد بحران در این منطقه و به تبع آن در استان هستیم، گفت: در مکان‌های دیگر که در مواردی مانند سیلاب گرفتار می‌شوند با وجود فضای مجازی و دیگر امکانات این امر اطلاع رسانی می‌شود اما در این منطقه این امکانات فراهم نیست و در حقیقت در حصر تمام عیار هستند و در سفری که به این منطقه داشتم جز ناله و فریاد چیزی از مردم آنان نشنیدم که باید فکری اساسی کرد و نیازمند اعتبار کافی است تا مشکلات رفع شوند البته کاری زمان‌بر است.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: بعد از این مرحله باید به مواردی همچون برق‌رسانی و ... پرداخت.
حجت‌الاسلام نکونام بازگشایی گردنه عسل کشان در دهستان موگویی با دارابودن 15 روستا و حدود چهار هزار جمعیت که برخی راه‌ها در آن همچنان قاطر رو است را از اقدامات مقطعی و لازم دانست که باید صورت گیرد تا بتوان مقداری خدمات اولیه به مردم ارائه داد.
وی با اشاره به اینکه باید خانه‌های تخریب شده در اولویت باشد، تصریح کرد: در منطقه دیناران نیز شش تا هفت روستا مشکلاتی مانند دهستان موگویی دارند.
فرمانده نیروی انتظامی استان سردار غلامعباس غلامزاده نیز گفت: امروز پاسداران به عنوان حافظان کشور مورد هجمه قرار گرفتند و این اقدامات آمریکا راه به جایی نمی‌برد و سپاه روز به روز پایدارتر خواهد بود.
وی به نمایندگی از اعضای شورای تامین استان از زحمات مدیریت و اعضای مدیریت بحران در بارندگی‌های تشکر کرد.
انتهای پیام
captcha