معرفی دارندگان مدرک تخصصی تربیت داور قرآن در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3802531
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰

معرفی دارندگان مدرک تخصصی تربیت داور قرآن در چهارمحال و بختیاری

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: دوره تخصصی تربیت داور مسابقات قرآن در این استان برای اولین بار زیرنظر اداره امور قرآنی و اساتید برجسته کشوری برگزار و ۱۱ نفر از شرکت‌کنندگات موفق به دریافت گواهی‌نامه شدند.

داوران دارای مدرک تخصصی چهارمحال و بختیاری اعلام شدند

محسن تقی‌پور، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری بیان کرد: دوره تخصصی تربیت داور مسابقات قرآن در استان چهارمحال و بختیاری برای اولین بار زیر نظر سازمان اداره امور قرآنی کشور و اساتید برجسته کشوری همچون موسوی‌بلده، شاه‌میوه مولف و مدرس نغمات تلاوت و داور بین‌المللی مسابقات قرآنی و یاراحمدی داور بین‌المللی مسابقات قرآن برگزار شد.

تقی‌پور با بیان اینکه استفاده از داوران مبتدی در مسابقات سبب رنجش داوران شده بود، افزود: به منظور جلوگیری از پراکندگی داوری و عدم استفاده از داوران مبتدی توصیه می‌شود از داوران متخصص و دوره دیده در مسابقات قرآن کریم استفاده شود.

رئیس اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در این دوره 11 نفر از شرکت‌کنندگان موفق به دریافت گواهی‌نامه شدند، اظهار کرد: علی اسماعیلی، سیدداود موسوی، صادق حیدری، مرتضی رفیعی، سیدابراهیم حسینی، صادق احمدی، زهره میری، نجمه ربیعی، فرشته امیری، رویا بصیری و زهرا سلیمی تنها داوران مورد تأیید اداره امور قرآنی استان چهارمحال و بختیاری هستند که توصیه می‌شود از این داوران در مسابقات قرآنی استفاده شود.

وی در پایان گفت: اداره امور قرآنی استان چهارمحال و بختیاری در حال حاضر آمادگی لازم برای برگزاری مسابقات قرآنی ادارات استان را دارد که علاقه‌مندان برای هماهنگی لازم می‌توانند با شماره تلفن 33347620 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

captcha