تجمع دانشجویان دانشگاه تبریز در اعتراض به اقدام آمریکا علیه سپاه
کد خبر: 3802682
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱

تجمع دانشجویان دانشگاه تبریز در اعتراض به اقدام آمریکا علیه سپاه

گروه سیاست و اقتصاد- دانشجویان دانشگاه تبریز در اعتراض به اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابل مسجد این دانشگاه تجمع کردند.

تجمع دانشجویان دانشگاه تبریز در اعتراض به اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، دانشجویان دانشگاه تبریز امروز 21 فروردین‌ماه در اعتراض به اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابل مسجد این دانشگاه تجمع کردند.

حجت‌الاسلام محمد انوری، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز در این تجمع تاکید کرد: حرکت مذبوحانه آمریکا باعث وحدت، همدلی و حمایت قاطع از سپاه باعث شد، سپاه در دل ما جا دارد و امروز هر ایرانی با افتخار خودش را سپاهی می‌داند.

وی به اقدام آمریکا و تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: آمریکایی‌ها طی ۴۰ سال رویارویی با کشورمان همواره تلاش کرده‌اند ظاهر خوبی از خود نشان دهند.

وی افزود: آمریکا چنگال خونین و خباثتش را زیر شعارهای رنگین حقوق بشری پنهان کرده بود که با رفتار جدیدش آشکار شد.

حجت‌الاسلام انوری، ادامه داد: نکته قابل توجه این است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان نیروی نظامی رسمی ثبت شده در مجامع بین‌المللی از سوی آمریکا که خود پروراننده و حامی تروریسم در منطقه است، به عنوان تروریست معرفی شد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز متذکر شد: در حالی که آمریکایی‌ها فعالیت‌های هسته‌ای ایران را ناقض حقوق بشر خواندند، اما خودشان بدترین نقض حقوق بشر را در رژیم سعودی انجام دادند؛ به طوری که امروز آمریکا پیشقدم راه‌اندازی تشکیلات هسته‌ای در عربستان سعودی شده است و در کشوری مثل ایران که رای مردم تاثیرگذارترین عامل در انتخاب مسئولان است، حق استفاده از انرژی هسته‌ای به طور مشروع وجود ندارد.

وی افزود: مدت‌های مدیدی است که اتاق‌های فکر آمریکا به کمک رسانه‌های بین‌المللی‌شان و با تلاش‌های مذبوحانه برای توطئه علیه سپاه پاسداران سعی در بد جلوه دادن سپاه دارند.

انتهای پیام

captcha