بیانیه تسهیل‌گران توسعه مازندران در محکومیت اقدام آمریکا علیه سپاه
کد خبر: 3802720
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱

بیانیه تسهیل‌گران توسعه مازندران در محکومیت اقدام آمریکا علیه سپاه

گروه اجتماعی- بیش از هزار نفر از  اعضای اتاق فکر توسعه و تعالی استان مازندران تحت عنوان تسهیل‌گران توسعه 22 شهرستان استان در محکومیت تصمیم اخیر دولت آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه صادر کردند.

بیانیه تسهیلگران توسعه مازندران در محکومیت اقدام آمریکا علیه سپاهبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی مازندران بیش از هزار نفر از  اعضای اتاق فکر توسعه و تعالی استان مازندران تحت عنوان تسهیلگران توسعه 22 شهرستان استان در محکومیت تصمیم اخیر دولت آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه صادر کردند.
 
متن پیام  بدین شرح است؛ 
 ما اعضای تسهیلگران توسعه شهرستان‌های استان ولایتمدار مازندران  با افتخار لازم می‌دانیم از  برادران و دلاورمردان غیور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در  دستیابی کشور به اهداف متعالی و توسعه فراگیر و پایدار، در جای جای میهن اسلامی حضوری پررنگ و موثر دارند  صمیمانه سپاسگزاری و قدردانی نماییم.
شاخصه مهم  و بارز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مردمی بودن و حفاظت از ارزش‌های ایران  اسلامی است.
این نهاد در راستای حفظ امنیت و تحکیم توسعه پایدار در زمان جنگ تا به امروز با انجام فعالیت گسترده و اثربخش، امید ملت و خار چشم دشمنان بوده و حضوری شجاعانه و تعیین‌کننده‌ای در حفظ خون شهدا و نظام اسلامی داشته است.
بر این اساس تصمیم اخیر و ناجوانمردانه دولت آمریکا و مشکل آفرینی جدید آن برای چنین نهادی خدوم، مردمی و ولایی را که بی‌تردید با هدف ایجاد مانع در مسیر توسعه کشور است  به شدت محکوم نموده و اعلام می‌کنیم مواضع ما در این‌باره همان موضع مقام معظم رهبری است و سپاهیان از فرزندان مقاوم و مجاهد این کشور  همیشه سرافرازند.
انتهای پیام
 
                     
captcha