اشتغال و درمان جامعه‌ هدف، دو اولویت مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران
کد خبر: 3802783
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۹
پاکدل خبر داد:

اشتغال و درمان جامعه‌ هدف، دو اولویت مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران

گروه اجتماعی - معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور اشتغال و درمان را دو اولویت مهم برای جامعه‌ هدف بیان کرد .

اشتغال و درمان جامعه‌ هدف، دو اولویت مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران
به گزارش ایکنا از ایلام، محمود پاکدل، معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور امروز در مراسم سلوک صابران که با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و حوزه هنری استان ایلام، برگزار شد اظهار کرد: دشمنان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس، ناجوانمردانه، علیه جوانان این مرز و بوم از موادی استفاده کردند که حتی خودشان از درمان آن عاجز هستند و هنوز تعداد زیادی زیادی از جانبازهای شیمیایی برای تردد در شهر باید کپسول‌های اکسیژن را به همراه داشته باشند که این سند خواری زبونی دشمن است .
وی گفت: انقلاب ملت ایران ادامه دهنده راه عاشورا و کربلا است و شماها برای حفظ این انقلاب عاشورا و کربلا را تکرار کردند و در این مسیر رزمندگان 13 ساله ما از قاسم بن الحسن و پیرمردان ما از حبیب بن مظاهر تبعیت کردند
 پاکدل تصریح کرد: دشمن از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دسیسه‌های مختلفی از تحریم تا جنگ 8 ساله را بر مردم ایران تحمیل کردند و امروز در آستانه میلاد امام حسین و روز پاسدار وزارت خارجه آمریکا اقدام مذبوحانه دیگری انجام داد و سپاه را به عنوان یک سازمان تروریستی معرفی کرد .
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثار گران ادامه داد: قطعا بدانید آمریکا و دشمنان ما بیشترین آسیب را از این ناحیه خوردند و آمریکا متوجه شد که سپاه پاسداران نه تنها محبوبیتش در بین مردم ایران زیاد است بلکه این محبوبیت در کشورهای دیگر هم بیشتر خواهد شد .
پاکدل گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران با تحت پوشش قرار دادن 3 میلیون و 300 هزار نفر از ایثارگران و خانواده‌هایشان خداماتی در چهار چوب قوانین از جمله قانون جامع ایثارگران و احکام قانون برنامه ششم برای افراد تحت پوشش انجام می‌شود .
وی تصریح کرد: اشتغال و درمان دو موضوع مهم ابلاغی برای سال 98 در رابطه با خانواده شهدا و ایثارگران خواهد بود.
محمد نوذری، معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام نیز در این نشست اظهار کرد: دنیا مرهون تلاش شماست و این تلاش‌ها  با هیچ معیاری قابل سنجش نیست چون  شما با خدا معامله کردید.
وی از جانبازان به عنوان یکی از هنرهای انقلاب اسلامی نام برد و تصریح کرد: در شرایط فعلی نیازمند به فرهنگ ایثار و شهادت هستیم و  نباید اجازه داد مشکلات زندگی ما آن فرهنگ یثار و شهادت را تحت الشعاع قرار بدهد.
معاون استاندار ایلام ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از بزرگترین دستاورد جمهوری اسلامی است اما ترامپ این نیروی عظیم را جزء لیست تروریست‌ها قرار داده است در حالی که جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران در خط مقابله با تروریسم و دارای نفوذ منطقه ای است و این استراتژی امریکا هم شکست خواهد خورد.
سلمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، اظهار کرد: شما جانبازان در شرایط کنونی مشکلاتی دارید اما با این وجود ا شما به عنوان سرمایه های اجتماعی در جامعه فعال، پویا و بانشاط تلاش می‌کنید .
وی ادامه داد: حتما این سوال در ذهن جانبازان است که مشکل ارائه خدمات مستقیم درمانی از بخش خصوصی داریم؟  که در این زمینه من به اقای شهیدی گزارش کردم که قول دادند این موانع برطرف شود و با تامین منابع این هم برطرف شد و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
انتهای پیام
captcha