سپاه مولود انقلاب اسلامی و مجموعه‌ای ملت‌نهاد است
کد خبر: 3802829
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵
رئیس جهاددانشگاهی:

سپاه مولود انقلاب اسلامی و مجموعه‌ای ملت‌نهاد است

گروه دانشگاه ــ حمیدرضا طیبی ضمن محکوم کردن اقدام نابخردانه اخیر ایالات متحده آمریکا، اظهار کرد: سپاه مولود انقلاب اسلامی و مجموعه‌ای ملت‌نهاد است.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، حمیدرضا طیبی با اشاره به جایگاه ویژه سپاه پاسداران در کشور تأکید کرد: از آنجا که مردم انقلابی ایران در شکل‌دهی سپاه پاسداران نقش اساسی ایفا کرده‌اند به جرئت می‌توان گفت این مجموعه خدوم و پرتلاش، یک تشکیلات ملت‌نهاد است و هرگونه جسارت و حرکت تحریک‌آمیز دشمن به این نهاد انقلابی، مواجهه با ملت بزرگ و عزتمند ایران اسلامی تلقی می‌شود.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: دشمن در میدان رویارویی با ملت ایران ناامید شده و بخش اعظم سرمایه خود را به عرصه جنگ روانی و تبلیغاتی کشانده است و این نشان از عجز و شکست او دارد.
وی اقدامات سپاه پاسداران در ایجاد ثبات و امنیت در منطقه بحرانی خاورمیانه و غرب آسیا را درخشان توصیف کرد و گفت: گره‌ خوردن منافع آشکار و پنهان رژیم صهیونیستی و آمریکا با بی‌ثباتی در منطقه، دلیل تحرکات اخیر آن‌ها علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
طیبی حمایت‌های اخیر مردم و دولت از سپاه و در رأس همه آن‌ها بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی را نشانگر عمق علاقه ملت به این نهاد انقلابی فداکار و خط شکن دانست و تأکید کرد: مقاومت را نباید فقط یک اقدام و ایستادگی دفاعی تعبیر کرد، بلکه این واژه مهم در بطن خود به پایداری و توانایی‌های گسترده و ابتکارات پیش‌دستانه اشاره دارد که بحمدالله امروز جوانان سپاهی و سایر مجموعه‌های دلبسته به آرمان‌های انقلاب اسلامی با روحیه جهادی در تلاش برای کسب آن‌ها هستند.
رئیس جهاددانشگاهی عصبانیت آمریکایی‌ها را ناشی از اقتدار و حرکت ملی در مسیر پیشرفت کشور دانست و تصریح کرد: پیکره واحد یک ملت مسلمان که با هدایت‌های رهبر فرزانه‌شان، دست در دست یکدیگر راه تعالی را انتخاب کرده است و در عرصه‌های مختلف دانش و فناوری، نظامی، اجتماعی، فرهنگی و ... گام برمی‌دارد، برای دشمنان قابل تحمل نیست.
طیبی در پایان و در تشریح لایه‌های پنهان نقشه‌های دشمنان انقلاب اسلامی گفت: وضعیت نابسامان داخلی صهیونیست‌ها، سلسله اقدامات زنجیروار این رژیم و حامی آن‌ها یعنی آمریکای مستکبر را به همراه داشته و در آینده نیز ادامه خواهد داشت، اما آنچه مانع از انحراف افکار عمومی و رمز پیروزی بر دشمن است، وحدت کلمه چه در عرصه داخلی و چه در بین کشورهای مسلمان خواهد بود که امیدواریم به فضل الهی بتوانیم توطئه‌های آنها را مثل گذشته شکست دهیم.

انتهای پیام

captcha