اصحاب رسانه‌‌های فارس اقدام آمریكا علیه سپاه را محكوم كردند
کد خبر: 3802878
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰

اصحاب رسانه‌‌های فارس اقدام آمریكا علیه سپاه را محكوم كردند

گروه سیاست و اقتصاد ـ‌سازمان بسیج رسانه سپاه فجر استان فارس با انتشار بیانیه‌ای، اقدام آمریکا را مبنی بر قرار دادن سپاه پاسداران در فهرست سازمان‌های تروریستی، محکوم کرد.

به گزارش ایكنا از فارس، در پی قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست تروریست‌ها توسط آمریكا، سازمان بسیج رسانه فارس بیانیه‌ای در محكومیت این اقدام منتشر كرد.
در این بیانیه آمده است:
اگر سپاه نبود، کشور هم نبود؛ حضرت امام خمینی(ره)
اقدام نابخردانه و مضحکانه دولت تروریست پرور ایالات متحده آمریکا که در ادامه سلسله اقدامات سخیف و غیر منطقی خود در عرصه بین‌الملل این بار با تروریستی اعلام کردن نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نمود پیدا كرد، موجب شد تا چهره منحوس استکبار و نیات شوم آن بیش از پیش برای جهانیان آشکار شود.
اقدامی که بر اساس قواعد بین‌الملل و قوانین کشورها فاقد جایگاه سیاسی و حقوقی بوده و این خود موید توحش در خوی و خصلت حاکمانی دارد که نه قانون برایشان مهم است و نه حقوق سایر ملت‌ها.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اساس اصل 150 قانون اساسی کشور، به‌عنوان یکی از ارکان اساسی نیروهای مسلح کشور قلمداد شده که بر اساس حقوق بین‌الملل هیچ کشوری نمی‌تواند ارتش و دستگاه‌های رسمی کشور دیگر را بنا براساس امیال خود تروریستی اعلام كند.
امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از 40 سال پاسداری موفق از انقلاب و آرمان‌های آن، همچنان به‌عنوان یک دستگاه پیشرو در تمامی مسائل مرتبط با فرهنگ، اجتماع، امنیت و ... مردم ایران و منطقه محبوب و مورد اعتماد عموم ملت شریف ایران، بسیاری از کشورهای منطقه و حتی بین‌الملل است.
سازمان بسیج رسانه سپاه فجر استان فارس به همراه تمامی مدیران مسئول، سردبیران، خبرنگاران،عکاسان و در مجموع اصحاب بسیجی رسانه فارس ضمن محکوم كردن قاطع این اقدام سخیف و غیرعاقلانه دولت آمریکا اعلام می‌كند، امروز جمعیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هشتاد میلیون نفر است که حاضرند برای آرمان‌های والای انقلابشان جان خود را فدا كنند.
ما اصحاب رسانه‌های انقلابی استان فارس نظیر سایر اقشار ملت، تا آخرین نفس در کنار برادران سپاهی خود خواهیم بود و یک صدا اعلام می‌نمائیم تا دنیا بفهمد که امروز همه ما سپاهی هستیم.
انتهای پیام

captcha