ثبت‌نام در مسابقات سراسری قرآن اوقاف تا 15 اردیبهشت ماه
کد خبر: 3802920
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۴

ثبت‌نام در مسابقات سراسری قرآن اوقاف تا 15 اردیبهشت ماه

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس اوقاف بندرانزلی با بیان اینکه چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم از پنجم بهمن‌ماه سال گذشته آغاز و تا پانزدهم اردیبهشت‌ماه سال‌جاری ادامه دارد، گفت: برای برگزاری مسابقات در سطح گسترده و به نحو احسن باید حضور همگانی و عزم جدی داشته باشیم.

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام سید حسن فاضلی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بندرانزلی امروز، 22 فروردین در جلسه هماهنگی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم با اشاره به اینکه مسابقات فرصت خوبی برای محک زدن آموخته‌های قرآنی است، اظهار کرد: آنچه مهم است همدلی و همراهی دست‌اندرکاران و مسئولان قرآنی شهرستان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مسابقات است.

وی با اشاره به اینکه برای برگزاری مسابقات در سطح گسترده و به نحو احسن باید حضور همگانی و عزم جدی داشته باشیم، افزود: اگر خدای نکرده در این زمینه سستی کنیم چه بسا فردای قیامت به جهت کم‌کاری در ادای رسالت خود مورد بازخواست قرار گیریم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بندرانزلی با بیان اینکه چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم از پنجم بهمن‌ماه سال گذشته آغاز و تا پانزدهم اردیبهشت‌ماه سال‌جاری ادامه دارد، گفت: موسسه خانه قرآن بندرانزلی برای رقابت خواهران و بقعه بی‌بی حوریه نیز برای حضور متسابقین آقا در نظر گرفته شده است.

گفتنی است؛ یکی از مواردی که مورد نظر مدیران موسسات و خانه‌های قرآن بندر انزلی بود، ایراد به محدودیت ثبت‌نام اینترنتی بود، زیرا اذعان داشتند در دوره‌های قبل تعدادی از علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه که موفق به ثبت‌نام نشده بودند همان روز به محل برگزاری رقابت‌ها مراجعه می‌کردند که محدودیت زمانی ثبت‌نام باعث عدم حضور این قبیل از فعالان و علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقات قرآنی می‌شود.

به گزارش ایکنا چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف و امور خیریه در رشته‌های مختلف از جمله تفسیر، حفظ و معارف موضوعی قرآن کریم، حفظ و معارف احادیث همچنین رشته‌های آوایی و نغمات دینی در سطوح شهرستانی، استانی، کشوری و بین‌المللی و در دو بخش خواهران و برادران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha