دوره‌های امداد و نجات برای طلاب برگزار می‌شود
کد خبر: 3802956
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵
آیت‌الله اعرافی:

دوره‌های امداد و نجات برای طلاب برگزار می‌شود

گروه اجتماعـی ــ مدیر حوزه‌های علمیه کشور با اعلام این خبر که دوره‌های امداد و نجات برای طلاب برگزار می‌شود خواستار مستندسازی تلاش طلاب در حوادث اخیر به‌ویژه در حادثه سیل در لرستان شد.

دوره‌های امداد و نجات برای طلاب برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از لرستان، آیت‌الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور، پنج‌شنبه، 22 فروردین‌ماه در جلسه فرهنگی ستاد بحران حوزوی مناطق سیل‌زده در لرستان با اشاره به دردناک بودن حادثه سیل اخیر به نقش ارزشمند طلاب و نیروهای حوزوی اشاره کرد و خواستار مستندسازی اقدامات طلاب و حوزه‌ها در حوادث اخیر شد.
وی خواستار برگزاری دوره‌های امداد و نجات و کمک‌های اولیه برای طلاب شد و گفت: آموزش‌های اولیه برای طلاب برگزار می‌شود.
آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد نیز، حادثه سیل اخیر را بسیار تلخ و دردناک عنوان کرد و گفت: استان لرستان استانی محروم و کمتر توسعه یافته است و با وقوع سیل اخیر محرومیت آن مضاعف شد.
وی به حضور پُررنگ روحانیان در خدمت‌رسانی به مردم در مناطق سیل زده اشاره کرد و افزود: حدود چهار هزار نفر از طلاب در قالب گروه‌های فرهنگی و تبلیغی در مناطق سیل‌زده حضور داشتند.
یادآور می‌شود، که در ادامه این جلسه مدیران حوزه‌های علمیه برادران و خواهران گزارشی از فعالیت‌های خود در خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان لرستان ارائه کردند.

انتهای پیام

captcha