جوان مخاطب بیانیه گام دوم انقلاب مخالف رفاه‌طلبی باشد
کد خبر: 3803036
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۳

جوان مخاطب بیانیه گام دوم انقلاب مخالف رفاه‌طلبی باشد

گروه سياست و اقتصاد_ امام‌جمعه شهر اقبالیه گفت: جوان مؤمن و انقلابی که مخاطب بیانیه گام دوم انقلاب است باید اهل استقامت و ایستادگی، ساده‌زیستی و مخالف رفاه‌طلبی باشد.

جوان مؤمن و انقلابی مخاطب بیانیه گام دوم انقلاب مخالف رفاه‌طلبی باشد

به گزارش ایكنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی ستاد نماز جمعه شهرستان اقبالیه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین فاطمیان، امام جمعه اقبالیه امروز، ۲۳ فروردین‌ماه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اقبالیه ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با پاسداران عنوان کرد: نتیجه ندادن تلاش‌های مذبوحانه برابر انقلاب اسلامی و شکست آمریکا مقابل عوامل اقتدار آفرین انقلاب یکی از مهم‌ترین دلایل اقدام آمریکا علیه سپاه است.
وی بیان کرد: قدرت جمهوری اسلامی، ایستادگی، فداکاری و بصیرت مردم و نیز ایمان سپاه به نصرت الهی، آمریکا را به این فکر انداخته است که سپاه را تروریست بنامد.
فاطمیان با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب بیان کرد:‌ مخاطب اصلی بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری جوانان هستند در این میان جوان مؤمن انقلابی باید دارای ویژگی‌هایی باشد تا بتواند رسالت تاریخی خود را در تحقق گام دوم انقلاب اسلامی و انجام برساند.
وی به ویژگی‌های جوان مؤمن و انقلابی اشاره کرد و گفت:‌ این جوانان باید اهل تقوا، اهل اخلاص و کار برای خدا باشند؛‌ آن‌ها باید بااخلاق باشند و دغدغه مسئولیت‌پذیری و وظیفه‌شناسی داشته باشند؛ بصیرت، عقلانیت، اعتدال و نظم، خودباوری و اعتمادبه‌نفس از دیگر ویژگی‌های جوان مؤمن انقلابی است.
وی در پایان افزود: جوان مخاطب بیانیه گام دوم انقلاب باید اهل استقامت و ایستادگی، ساده‌زیستی و مخالف رفاه‌طلبی باشد.

انتهای پيام

captcha