مردم خراسان‌جنوبی در حمایت از سپاه تظاهرات کردند
کد خبر: 3803060
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۳

مردم خراسان‌جنوبی در حمایت از سپاه تظاهرات کردند

گروه اجتماعی _ مردم خراسان‌جنوبی همزمان با سراسر کشور در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شرکت در راهپیمایی، وحدت و همدلی خود را بار دیگر به نمایش گذاشتند.

تظاهرات مردم خراسان‌جنوبی در حمایت از سپاه برگزار شدبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، مردم ۱۱ شهرستان استان خراسان جنوبی، امروز ۲۳ فروردین‌ماه در محکومیت اقدام نابخردانه و مضحک رئیس جمهوری آمریکا راهپیمایی کرده و حمایت خود را از این نهاد انقلابی اعلام کردند.

مردم در این راهپیمایی با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مجلس سپاهی شده ترامپ روانی شده»، «آمریکا در چه فکریه ایران پر از سپاهیه» و «سلیمانی می‌رزمد ترامپ می‌لرزد»، انزجار خود را از اقدامات نابخردانه آمریکا را اعلام کردند.

سپاهیان و همچنین تعدادی از مسئولان با لباس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این راهپیمایی در کنار مردم بودند. همچنین مردم ولایتمدار بیرجند در این راهپیمایی به پویش جهانی من هم یک پاسدارم، پیوستند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان این مراسم طی بیانیه‌ای ضمن محکومیت اقدام نابخردانه و غیرقانونی رئیس جمهور منفور رژیم مستکبر آمریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از حضور انقلابی و حماسی مردم در این راهپیمایی قدردانی کرد.

انتهای پیام

captcha