دشمنان با اصل ولایت فقیه و سپاه مشکل دارند
کد خبر: 3803069
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۲

دشمنان با اصل ولایت فقیه و سپاه مشکل دارند

گروه سیاست و اقتصاد _ امام جمعه کرمانشاه گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند آمریکا با اصل ولایت فقیه و سپاه پاسداران مشکل داشته و می‌خواهد این دو نباشند.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های عبادی - سیاسی نماز جمعه این هفته کرمانشاه با دعوت از همگان به تقوای الهی و با تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به زندگی امام سجاد(ع) اظهار کرد: امام سجاد(ع) 57 سال عمر کردند که 34 سال از آن را در جایگاه امامت بودند.
وی افزود: امام سجاد(ع) پیام‌آور عاشورا هستند و زیارت امین‌الله، ابوحمزه ثمالی و کتاب صحیفه سجادیه معروف به زبور آل‌محمد(ص) از آثارشان است.
آیت‌الله علما در ادامه با بیان اینکه انسان باید همواره از خدا خوف داشته باشد گفت: انسان باید در درون خود یک واعظ داشته باشد.
امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: باید پیش از رسیدن مرگمان به امور خود رسیدگی کنیم.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اظهار کرد: فرعون‌های زمان از جوانان ما عصبانی هستند و امروز می‌بینید پیشرفت آنان را تاب نمی‌آورند.
وی افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری 35 بار از جوانان نام بردند و جوانان پرچمدار ارزش‌ها هستند.
آیت‌الله علما 29 فروردین و روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی را یادآور و اظهار کرد: ارتش توانمند، نیرومند و مقتدر در خدمت به مردم امروز در مناطق سیل‌زده مانند سپاه خدمت می‌کند.
امام جمعه کرمانشاه به اقدام اخیر آمریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری فرمودند آمریکا با اصل ولایت فقیه و سپاه پاسداران مشکل داشته و می‌خواهد که این دو نباشند.
آیت‌الله علما گفت: ولایت فقیه و سپاه همواره نقطه قوت و قدرت ما بوده و این دشمنی‌های آمریکا و متحدانش تازگی ندارند.
وی تصریح کرد: سپاه همواره کشور را نجات داده و حافظ انقلاب بوده است و معلوم است که بگویند چنین نهادی نباید باشد.
امام جمعه کرمانشاه اظهار کرد: نیروهای مسلح عاملی برای نا امید شدن و خنثی شدن نقشه‌های دشمنان هستند.
آیت‌الله علما گفت: تمام ملت ایران سپاهی است و اگر آمریکا بخواهد سپاه را در لیست تروریست‌ها قرار دهد 82 میلیون نفر را تروریست خوانده است و برای این است که امام فرمودند «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود».
انتهای پیام

captcha