حماقت‌های دولتمردان آمریکا به قیمت فروپاشی آن تمام می‌شود
کد خبر: 3803081
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۴

حماقت‌های دولتمردان آمریکا به قیمت فروپاشی آن تمام می‌شود

گروه سیاست و اقتصاد ـ امام جمعه تویسرکان گفت: حماقت‌های پی‌درپی ترامپ و دولتمردان آمریکا عاقبت به قیمت افول و فروپاشی آمریکا تمام می‌شود.

حماقت‌های دولتمردان آمریکا به قیمت فروپاشی آن تمام می‌شودبه گزارش ایکنا از همدان؛ حجت‌الاسلام مرتضی موحدی امام جمعه تویسرکان امروز ۲۳ فروردین در جمع اقشار مختلف مردم و سپاهیان ناحیه تویسرکان در حمایت از سپاهیان اظهار کرد: اکنون شاهد حرکت آمریکا به سوی افول و سقوط و اقتدار و نفوذ فرایند جبهه مقاومت به فرماندهی فرمانده کل قوا و شیر مردانی مانند سردار سلیمانی هستیم.

وی افزود: آمریکا به عنوان سرکرده دشمنان ملت و نظام ایران و جبهه مقاومت دچار استیصال و بیچارگی شده و در عمل هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

حجت‌الاسلام موحدی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز به روز پیشرفته تر، مقتدرتر، کارآمدتر و موفق تر می شود تاکید کرد: سپاه قهرمان توانست مبارزان کشورهای منطقه را مسیر استکبار ستیزی نیز نظم و انسجام دهد.

وی تصریح کرد: پوزه آمریکا و متحدان آن در سوریه و عراق به خاک مالیده شد و هیمنه پوشالی آمریکا مانند یک دستمال کاغذی کثیف به زباله‌دانی انداخته شد.

وی تاکید کرد: آمریکا روز به روز در حال افول است و هر جا جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت در مقابل آمریکا ایستاده‌اند، آمریکا شکست خورده است.

امام جمعه تویسرکان گفت: آمریکا اکنون در حقیقت اقتدار و هیمنه ندارد و فقط با انجام برخی نمایش‌ها زوزه می‌کشد.

حجت الاسلام موحدی با اشاره به اینکه ترامپ همه ملت ایران و نیروی قدس سپاه را پیش از این تروریست خوانده بود ابراز کرد: آمریکا با تروریست دانستن ملت ایران و نیروی قدس سپاه چه غلطی کرد که حالا بخواهد با قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی انجام بدهد.

وی افزود: همانطور که آمریکا از نیروی قدس سپاه تودهنی خورد از سپاه نیز تو دهنی می‌خورد و امنیت پایگاه‌ها و نیروهای آمریکا در منطقه به خطر می‌افتد.

امام جمعه تویسرکان بیان کرد: دیدگاه کفر آمیز آمریکا با تفکر و جریان توحیدی جمهوری اسلامی ایران مشکل دارد و این خصوت و دشمنی نه فقط در دولت بلکه در کنگره آمریکا نیز دیده می‌شود.

انتهای  پیام

captcha