آغاز فعالیت مدارس در شهرهای سیل‌زده پلدختر و معمولان
کد خبر: 3803099
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶

آغاز فعالیت مدارس در شهرهای سیل‌زده پلدختر و معمولان

گروه فرهنگی ــ مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به آغاز فعالیت آموزشی مدارس در مناطق سیل‌زده لرستان، گفت: از شنبه، 24 فروردین فعالیت آموزشی تمام مدارس روستایی به استثنای روستای چم‌مهر، بابازید و پران پرویز آغاز می‌شود.

آغاز فعالیت مدارس در شهرهای سیل‌زده پلدختر و معمولانبه گزارش ایکنا از لرستان، رضا زینی وند مقدم» عصر جمعه، 23 فروردین در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز فعالیت آموزشی مدارس در مناطق سیل‌زده لرستان، گفت: از روز شنبه، 24 فروردین فعالیت آموزشی تمام مدارس روستایی به‌ استثنای روستاهای چم مهر، بابا زید و پران پرویز آغاز می‌شود.
وی افزود: همچنین کلاس درس دانش‌آموزان دختر پایه دوازدهم تمامی مدارس نیز به‌صورت تجمیعی در دبستان امام حسن(ع) واقع در کوی پاسداران و دانش‌آموزان پسر پایه دوازدهم نیز به‌صورت تجمیعی در دبیرستان عشایری جنب ترمینال مسافربری آغاز می‌شود.
مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان لرستان عنوان کرد: تمامی مدارس میان‌کوه شرقی، پشت تنگ معمولان و دهستان افرینه دایر است؛ در شهر معمولان نیز مدارس شهید مفتح و شهدای یک و دو نیز دایر است.
وی بیان کرد: کلاس درس دانش‌آموزان پایه دوازدهم دختر و پسر شهر معمولان نیز به‌صورت تجمیعی و در دو نوبت صبح و عصر در دبیرستان آیت‌الله طالقانی برگزار می‌شود.
زینی‌وند مقدم تصریح کرد: در راستای فعالیت آموزشی مدارس منطقه رودبار کوهنانی نیز به‌علت انسداد راه‌ها و بالا آمدن آب سیمره، مدارس در این منطقه از سه‌شنبه 27 فروردین باز می‌شود.

انتهای پیام

captcha