گلوگاه؛ میزبان دهمین دوره همایش منجی بین‌المللی(عج)
کد خبر: 3803115
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۸

گلوگاه؛ میزبان دهمین دوره همایش منجی بین‌المللی(عج)

کانون خبرنگاران نبأ ــ دهمین دوره همایش بزرگ منجی بین‌المللی(عج) اول اردیبهشت در شهرستان گلوگاه برگزار می‌شود.

جواد محمودجانلو، مسئول کانون تبلیغی فرهنگی منجی بین‌المللی شهرستان گلوگاه استان مازندران در گفت‌و‌گو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ با اعلام این خبر گفت: در طول سال دوبار همایش بزرگ منجی بین‌المللی طی شب‌های میلاد امام زمان(عج) و شب امامت این امام بزرگوار، برگزار می‌شود.

وی ترویج کتاب و کتاب‌خوانی را از دیگر اهداف این همایش بزرگ دانست و خاطرنشان کرد: ترویج کتاب‌خوانی در طول سال از برنامه‌های مهم ما در ترویج کتاب‌خوانی بوده و حجاب و عفاف، شهیدشناسی، انقلاب، امام زمان(عج) و مهدویت از محورهای این برنامه است.

این مسئول افزود: علاوه بر اهالی شهرستان گلوگاه، شهروندان بیش از 13 استان دیگر هم در مسابقه کتاب‌خوانی شرکت کرده‌اند، محوریت این رقابت در خصوص امام زمان(عج) است ولی موضوعات مختلف دیگری همچون امام زمان(عج) از نگاه غرب، تأثیر رسانه بر آسیب‌های اجتماعی و ... از دیگر مباحث مطرح در این رقابت فرهنگی است که بر حسب تقاضای مخاطبان ارائه شده است.

محمودجانلو با اشاره به اینکه تمامی عوامل این همایش بومی شهرستان گلوگاه هستند، افزود: با همت جوانان شهرستان توانستیم تعداد شرکت‌کنندگان را به بیش از 3 هزار نفر برسانیم. همچنین از هنرمندان خواننده در حوزه مهدویت نیز برای هنرنمایی دعوت به عمل آمده است.

مسئول کانون تبلیغی فرهنگی منجی بین‌المللی شهرستان گلوگاه در پایان با یادآوری اینکه با برگزاری این همایش از برگزیدگان مسابقات کتاب‌خوانی «منجی بین‌المللی» قدردانی و تجلیل می‌شود، بیان کرد: این همایش اول اردیبهشت ماه ساعت 20 در سالن شهید چمران شهرستان گلوگاه برگزار خواهد شد و به نفرات برگزیده جوایزی مانند سفر به مشهد مقدس، بن خرید کالا و صدها جوایز نقدی و غیر نقدی دیگر به شرکت‌کنندگان اهداء خواهد شد.

محمد خواجوی

انتهای پیام

captcha