برگزاری المپیاد راسخون 20 جزء ویژه دوره تخصصی یک‌ساله جامعه‌القرآن
کد خبر: 3803129
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳

برگزاری المپیاد راسخون 20 جزء ویژه دوره تخصصی یک‌ساله جامعه‌القرآن

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ المپیاد راسخون 20 جزء قرآن ویژه حفاظ دوره تخصصی یک‌ساله 97-98 جامعةالقرآن الکریم و اهل‌البیت(ع) استان تهران و البرز، طی هفته جاری در شعب مربوطه برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ المپیاد قرآنی ـ علمی راسخون 20 جزء قرآن کریم ویژه حفاظ دوره تخصصی یک‌ساله 97-98 مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم و اهل‌البیت(ع) شعب استان تهران و البرز طی هفته جاری و با سه روز فرصت مطالعاتی و آزمون‌‌ها طی سه روز 10 جزء اول و اجزاء 11 تا 15 جزء طی روزهای 26 و 28 فروردین‌ماه و همچنین اجزاء 16 تا 20 جزء، 26 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.
این المپیاد به منظور تعیین سطح کیفی محفوظات حفاظ دوره یک‌ساله و همچنین آگاهی حفاظ از میزان تسلط بر محفوظات و همچنین ارزیابی عملکرد اساتید و اطلاعی برای والدین به دو صورت شفاهی و کتبی برگزار می‌شود. همچنین بخش کتبی آن طی 27 اردیبهشت‌ماه به صورت متمرکز ویژه شعب بانو و آقا استان تهران از ساعت 9:30 در مکانی که متعاقبا اعلام می‌شود، برپا خواهد شد.
همچنین آزمون شفاهی آن در شعب بانوان امام حسین(ع)، امام صادق(ع) و رسالت و همچنین آزمون شفاهی دو رشته یک تا 10 جزء و 11 تا 15 جزء شعب نامجو، طلاب، مرکز قرائت، امام حسن عسکری، ورامین، منتظران مهدی(عج) و هفت تیر کرج در هر کدام از شعب و از 15 تا 20 به صورت متمرکز در شعبه نامجو برگزار می‌شود.
یادآور می‌شود، نمونه سؤالات المپیاد قرآنی راسخون 48 ساعت پیش از برپایی آزمون در پایگاه اینترنتی جامعةالقرآن به نشانی https://www.jqk.ir بارگذاری می‌شود.
انتهای پیام

captcha