برنامه‌های قرآنی در راستای پیشبرد اهداف مؤسسات قرار گیرد
کد خبر: 3803224
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲

برنامه‌های قرآنی در راستای پیشبرد اهداف مؤسسات قرار گیرد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی گفت: برنامه‌های قرآنی اوقاف استان اعم از مسابقات قرآن، طرح حفظ، تشکیل محافل و... باید در راستای پیشبرد اهداف مؤسسات قرآنی قرار گیرد.

برنامه های قرآنی اوقاف در راستای پیشبرد اهداف مؤسسات قرار گیرد

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حسین عزیزعلی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی، امروز، 24 فروردین‌ماه در اولین جلسه اعضای کمیته فنی فعالیت‌های قرآنی، اصلی‌ترین هدف تشکیل این کمیته را هم افزایی، جمع‌بندی عملکردها و توانایی موسسات قرآنی، ادره‌کل اوقاف و سایر دستگاه‌های مرتبط عنوان کرد و گفت: باید با همکاری و مشارکت هم بتوانیم در راستای گسترش فعالیت‌های قرآنی در سطح استان یک حرکت منسجم در پیش گیریم.
وی ادامه داد: مقرر شده جلسات کمیته فنی فعالیت‌های قرآنی به‌صورت مستمر هر دو هفته یک بار تشکیل شود تا بیش از پیش در این زمینه شاهد موفقیت‌های چشمگیر باشیم.
عزیزعلی با بیان اینکه هریک از اعضای کمیته با بهره‌گیری از توانایی‌های مؤسسات خود می تواند اقدامات بسیار مؤثری در راستای فعالیت‌های قرآنی انجام دهند، ادامه داد: تمام برنامه‌های قرآنی اداره اوقاف در طول سال اعم از مسابقات قرآن کریم، اجرای طرح آزمون حفظ، آئین ترتیل‌خوانی، برگزاری محافل و... می‌تواند با مشارکت و همکاری این عزیزان به شکل مطلوب انجام گیرد.
رئیس اداره امور قرآنی اداره‌‌کل اوقاف وامور خیریه استان آذربایجان شرقی ابراز کرد: احتمالا این کمیته در آینده به یک ستاد تبدیل شده و در راستای حل بخشی از مشکلات و نیازهای جوانان قرآنی کارهای حمایتی و خدماتی به جامعه قرانی ارائه دهد.
وی اظهار کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی حمایت‌های لازم را در این راستا اعلام می‌دارد، همچنین این کمیته می‌تواند به صورت مردمی و خارج از سیستم اداری فعالیت مستمری داشته باشد
انتهای پیام

captcha