ارسال بیش از ۸۰۰ میلیون ریال کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان خوزستان
کد خبر: 3803239
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱

ارسال بیش از ۸۰۰ میلیون ریال کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان خوزستان

گروه فرهنگی ــ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان گفت: بیش از ۸۰۰ میلیون ریال کمک‌های مردم نیک‌اندیش استان هرمزگان از طریق پایگاه‌ها در بقاع متبرکه جمع‌آوری و به هموطنان سیل‌زده خوزستان ارسال شد.

ارسال بیش از ۸۰۰ میلیون ریال کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان خوزستان

حجت‌الاسلام‌والمسلمین گرایی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان در گفت‌وگو با ایکنا از هرمزگان با بیان اینکه مواد غذایی و بهداشت، مواد لبنی، پتو، آب‌معدنی و چادر از جمله اقلام ضروری است، اظهار کرد: مردم مناطق سیل‌زده خوزستان نیازمند امکانات اولیه زندگی شامل مواد غذایی، چادر، البسه و کنسرو جات و نیز لوازم بهداشتی هستند.
وی با اشاره به اینکه باید کار‌ها را برای خدا و با اخلاص انجام دهیم، اضافه کرد: ایمان به خدا و نفع رساندن به بندگان خدا بالاترین خصلت است و هرچه بندگان خدا نیازمندتر باشند و ایمان آن‌ها نیز قوی‌تر باشد نفع رساندن به آن‌ها اثر و پاداش بیشتری دارد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان، در رابطه با کمک‌رسانی به سیل‌زدگان خوزستان ابراز کرد: هم‌اکنون در موکب حرم مطهر علی ابن مهزیار استقرار داریم.
این مقام مسئول بیان کرد: مشارکت ادارات کل اوقاف در کمک‌رسانی به سیل‌زدگان همپای مردم است و با توجه به عمق خسارات نیازمند ارسال کمک‌های بیشتری هستیم.
‌مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان در پایان گفت: با توجه به تخلیه ۲۵۰ روستای در معرض خطر سیل استان خوزستان، ادارات اوقاف هرمزگان، خوزستان، البرز، خراسان رضوی و فارس با همکاری هم، به‌طور روزانه در حرم مطهر علی بن مهزیار اهوازی نسبت به پخت غذای گرم برای سیل‌زدگان و توزیع میان آن‌ها اقدام می‌کنند.
انتهای پیام

captcha