سپاه مهم‌ترین نیروی نظامی مقاوم در برابر تروریست است
کد خبر: 3803260
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳

سپاه مهم‌ترین نیروی نظامی مقاوم در برابر تروریست است

گروه فرهنگی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: این اقدام آمریکا نشان‌دهنده ضعف دشمن است و دنیا پذیرفته که سپاه مهم‌ترین نیروی نظامی است که مقابل تروریست ایستاده است.

سپاه مهم‌ترین نیروی نظامی مقاوم دربرابر تروریست است

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر انصاری‌راد، مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان شنبه، ۲۴ فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران با محکوم کردن اقدام آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی، این اقدام آمریکایی‌ها را نشان‌دهنده اوج استیصال و درماندگی آن‌ها در برابر ملت بزرگ ایران دانست و اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیرویی برخاسته از متن مردم است و تروریست قلمداد کردن این نیروی مردمی به معنای تروریست دانستن کل ملت ایران است.
وی در ادامه این اقدام آمریکایی‌ها را مغایر با اصول بنیادین حقوق بین‌الملل دانست و افزود: تروریست خواندن سپاه، نشان از حماقت رئیس‌جمهور آمریکا دارد، این اقدام آمریکا به جهت خدمات و کارایی سپاه است، آن‌ها می‌دانند محکم‌ترین نیرویی که می‌تواند جلوی آنان بایستد سپاه است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تصریح کرد: این اقدام امریکا نشان‌دهنده ضعف دشمن است و دنیا پذیرفته که سپاه مهم‌ترین نیروی نظامی است که مقابل تروریست ایستاده است.
انصاری‌راد در ادامه با بیان اینکه با اشاره به این‌که امروز آمریکایی‌ها درمانده‌تر از هر زمان دیگری هستند و به همین دلیل دست به چنین اقدامات جنون‌آمیزی می‌زنند، بیان کرد: شکست‌های متعدد آمریکایی‌ها در منطقه موجب خشم و غضب آن‌ها نسبت به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی‌ شده است.
وی ادامه داد: امروز سپاه نه تنها در عرصه نظامی، بلکه در عرصه‌های مختلف همچون فرهنگی نقش مهمی را ایفا می‌کند و خدمات بسیاری را به کشور ارائه کرده است و به‌واسطه اقدامات خوبی که انجام داده در چشم مردم بسیار محبوب‌تر شده است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جبهه‌های مختلف مبارزه و علی‌الخصوص در میدان جنگ علیه تروریست‌های داعش و دیگر گروه‌های تروریستی در عراق، سوریه و ...، شکست‌های سهمگینی به طرح‌ها و نقشه‌های آمریکایی - صهیونیستی وارد کرده و کینه و عداوت این ابر تروریسم‌های جهان را برانگیخته است.
حجت‌الاسلام انصاری‌راد با اشاره به این‌که آمریکا شکست‌های سنگینی از سپاه در منطقه خورده و همین امر موجب عصبانیت آن‌ها شده است، گفت: جبهه مقاومت که امروز سد محکمی در برابر توطئه‌ها و نقشه‌های آمریکا و صهیونیست‌ها در منطقه است با محوریت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شکل‌گرفته است.
انتهای پیام

captcha