محتاج دعای مردم برای افتخارآفرینی در مسابقات بین‌المللی قرآن هستم
کد خبر: 3803324
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰
علی‌اکبری در گفت‌و‌گو با ایکنا:

محتاج دعای مردم برای افتخارآفرینی در مسابقات بین‌المللی قرآن هستم

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ نماینده ایران در مسابقات بین‌المللی حفظ و قرائت قرآن کریم نابینایان جهان اسلام با بیان این‌که از خداوند می‌خواهم تا بتوانم افتخاری برای کشورمان در این مسابقات به دست آورم، گفت: از مردم کشورمان می‌خواهم تا مرا در این مسیر با دعای خود یاری کنند.

محتاج دعای مردم برای افتخارآفرینی در مسابقات بین‌المللی حفظ هستم

چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم روشندلان جهان اسلام 21 تا 25 فروردین‌ماه در مصلی امام خمینی (ره) تهران با حضور فعالان قرآنی برجسته جهان اسلام در حال برگزاری است. سعید علی‌اکبری، نماینده کشورمان در این دوره از مسابقات اعزامی از استان قزوین، به مرحله نهایی در رشته حفظ کل راه‌یافته و با توجه به شرایط و قرار گرفتن نام این حافظ روشندل برجسته کشورمان بالاتر از رقبای خود در رشته حفظ کل، امید اول کشور برای کسب عنوان نخست است.
سعید علی‌اکبری در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین، اظهار کرد: در حال حاضر 5 نفر به مرحله نهایی این مسابقات بین‌المللی قرآن کریم روشندلان جهان اسلام راه یافته‌اند که این مرحله از مسابقات بعد از ظهر امروز برگزار و نتایج مسابقات فردا اعلام خواهد شد.
وی افزود: مسابقات با نظم خاصی در حال انجام است و از خداوند می‌خواهم تا بتوانم افتخاری برای کشورمان در این مسابقات به دست آورم؛ از مردم کشورمان هم می‌خواهم تا مرا در این مسیر با دعای خودیاری کنند.
نماینده ایران در چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی حفظ و قرائت قرآن کریم نابینایان جهان اسلام تصریح کرد: در مرحله نیمه نهایی اختلاف 3 نمره‌ای با نفر دوم از کشور پاکستان داشتم با این حال نمی‌توان پیش‌بینی کرد چرا که ممکن است به واسطه اتفاقاتی در مرحله نهایی نتیجه جور دیگر رقم زده شود.
این حافظ کل قرآن کریم با اشاره به سطح مسابقات قرائت در این مسابقات بیان کرد: در حال حاضر به دلیل عدم استقبال شرکت‌کنندگان از رشته قرائت تحقیق و به حدنصاب نرسیدن آن احتمال حذف آن وجود دارد.
خبرگزاری ایکنا، برای نماینده کشورمان در این دوره از مسابقات آرزوی توفیق و موفقیت روزافزون دارد.
انتهای پیام

captcha