فراخوان اعزام به خدمت مشمولان زیردیپلم، دیپلم و فوق‌دیپلم در فروردین‌ماه
کد خبر: 3803358
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸
حیدری خبر داد:

فراخوان اعزام به خدمت مشمولان زیردیپلم، دیپلم و فوق‌دیپلم در فروردین‌ماه

گروه اجتماعی ـ معاون وظیفه عمومی انتظامی استان ایلام از فراخوان اعزام به خدمت مشمولان زیر دیپلم، دیپلم و فوق‌دیپلم در فروردین‌ماه 1398خبر داد.

فراخوان اعزام به خدمت مشمولان زیردیپلم، دیپلم و فوق‌دیپلم در فروردین ماه
به گزارش ایکنا از ایلام به نقل از روابط عمومی ناجا ایلام، امیررضا حیدری، معاون وظیفه عمومی انتظامی استان ایلام با اعلام این خبر، اظهار کرد: کلیه مشمولان غایب و غیر غایب استان در مقاطع زیر دیپلم، دیپلم و فوق دیپلم که برگ آماده به خدمت به تاریخ 19 فروردین ماه 1398 دریافت کرده‌اند و تاریخ اعزام آنها توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا به 25 فروردین ماه 98 موکول گردید می‌بایست راس ساعت 07:00 صبح روز یکشنبه مورخ 25 فروردین ماه در معاونت وظیفه عمومی استان ایلام واقع در ایلام، بلوار شهید بهشتی، خیابان شهروند حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند .
وی افزود: برابر اعلام سازمان وظیفه عمومی ناجا، مشمولان اعزامی 19 فروردین ماه 1398 که مرکز آموزش آنها، مرکز آموزشی شهید دستغیب جهرم و شهید درویش اهواز تعیین شده تاریخ اعزام آنها به روز یکشنبه مورخه 25 فروردین ماه 1398 موکول شده است .
این مقام انتظامی در پایان تاکید کرد: افرادی که به هر دلیل تا کنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح نشده‌اند، می‌توانند به نزدیکترین دفاتر خدمات الکترونیک (پلیس+10)مراجعه و پس از دریافت برگ مذکور، بر اساس اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند
انتهای پیام
captcha