راه‌اندازی کمیپین «من یک پاسدارم» در امامزاده عبدالله(ع) همدان
کد خبر: 3803364
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶

راه‌اندازی کمیپین «من یک پاسدارم» در امامزاده عبدالله(ع) همدان

گروه اجتماعی ــ مدیر روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان همدان بیان کرد: پس از گزافه‌گویی‌های آمریکا درخصوص سپاه پاسداران و اتهام تروریستی بودن آن، این مجموعه اقدام به‌راه اندازی کمپین «من یک پاسدارم» کرد.

راه‌اندازی کمیپین «من یک پاسدارم» در امامزاده عبدالله(ع) همدانرامین غلامی، مدیر روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان همدان، در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: امروز آمریکا با دخالت‌ها و گزافه‌گویی‌هایش تبدیل به منفورترین چهره جهان شده است.
غلامی افزود: دولت آمریکا این بار در گزافه‌گویی‌های اخیرش سپاه پاسداران را هدف قرار داد و اعلام کرد سپاه باید در لیست تروریست‌های جهان قرار بگیرد که این ادعای جاهلانه و بی‌اساس باز هم با واکنش گسترده مردم روبرو شد.
وی اضافه کرد: پس از گزافه‌گویی‌های آمریکا درخصوص سپاه پاسداران و اتهام تروریستی بودن آن، این مجموعه اقدام به راه اندازی کمپین «من یک پاسدارم» می کند.
مدیر روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان همدان افزود: این کمپین از صبح امروز، 25 فروردین‌ماه در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) همدان آغاز شده و تا روز سه‌شنبه، 27 همین‌ماه ادامه خواهد داشت.
غلامی اظهار کرد: در این کمپین علاقمندان می‌توانند با پوشیدن لباس نظامی در جایگاه مورد نظر قرار گرفته و با گرفتن عکس به صورت رایگان به صحبت‌های اخیر دولت آمریکا مبنی بر تروریستی خطاب نمودن سپاه پاسداران واکنش نشان دهند.
وی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران در قلب مردم جای دارد، ابراز کرد: در پایان، عکس به صورت چاپی بروی تخته‌شاسی به صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام

captcha