آغاز مرحله استانی مسابقات مناظره دانشجویی در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3803393
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۷

آغاز مرحله استانی مسابقات مناظره دانشجویی در چهارمحال و بختیاری

مرحله استانی هشتمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان ایران صبح امروز با رقابت 48 تیم دانشجویی از دانشگاه‌های سراسر استان آغاز شد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، محمدتقی حسین پور، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان، صبح امروز ۲۴ فروردین در حاشیه برگزاری این مسابقات، گفت: مرحله استانی هشتمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان ایران به همت جهاد دانشگاهی واحد چهارمحال و بختیاری از امروز تا چهار اردیبهشت‌ماه سال جاری در دانشکده علوم پایه دانشگاه شهرکرد برگزار می‌شود.
وی از رقابت ۴۸ تیم در مرحله استانی این مسابقات در چهارمحال و بختیاری خبر داد و افزود: دانشجویانی از دانشگاه‌های شهرکرد، آزاد، پیام نور، علمی کاربردی، فرهنگیان و فنی و حرفه‌ای استان در این دوره از مسابقات مناظره دانشجویان حضور دارند.
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان آشنایی با اخلاق مناظره و گفتگو را از مهم‌ترین اهداف و خروجی‌های مسابقات مناظره برشمرد و اظهار کرد: مناظرات فضایی برای اظهار نظر آزاد دانشجویان درباره مسائل مورد چالش خود و نقد و گفتگو در این باره است و رقابت در مرحله بعد قرار دارد.
حسین‌پور با اشاره به برگزاری این مسابقات با هدف گسترش فضای نقد و گفتگو در جامعه، تصریح کرد: مسابقات مناظره دانشجویی تمرینی است تا شیوه‌های صحیح گفتگو و مناظره در خانواده‌ها نهادینه‌سازی شود و شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی این حوزه باشیم.
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان بر افزایش سطح کیفی این دوره از مسابقات نسبت به دوره‌های گذشته تاکید کرد و گفت: مرحله نهایی و اختتامیه هشتمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی خردادماه سال جاری برگزار شده و از پنج تیم برتر و تیم اخلاق این مسابقات تجلیل می‌شود.
انتهای پیام

captcha