ارتش مشت آهنین ملت است
کد خبر: 3803418
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۴

ارتش مشت آهنین ملت است

گروه اجتماعی ــ ارشد نظامی ارتش در خراسان‌جنوبی گفت: فرزندان ولایت در ارتش مکتبی ولایی در مقابل بدخواهان کشور به همراه سایر نیروهای مسلح، مشت آهنین ملت هستند.

ارتش مشت آهنین ملت استبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، امیر ارسلان پرویز، امروز ۲۴ فروردین، در دیدار صمیمی جمعی از فرماندهان و کارکنان ارتش با نماینده ولی فقیه در استان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و هفته ارتش گفت: امروزه ارتش جمهوری اسلامی ایران در مقابل بدخواهان مشتی آهنین است و وجود ارتش مایه آرامش و دلگرمی است.

وی افزود: اندیشه ارتش در سال ۵۷ با الهام با رهبر فرزانه و دستورات آیت الله العظمی امام خامنه‌ای که نماینده امام در ارتش بوده است شکل گرفت که نتیجه آن، امروزه به درخت با طراوت تبدیل شده است.

ارشد نظامی ارتش در خراسان‌جنوبی ضمن محکوم کردن اقدام ننگین آمریکا در تروریست نامیدن سپاه پاسداران، ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی و از نیروهای مقتدر و شکست ناپذیر در کنار ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی نیز در این دیدار با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خاری در چشم دشمنان و امید مردم هستند، گفت: بین ارتش و سپاه وحدت وهم دلی پا برجاست.

وی با بیان اینکه امروز همه سپاهی هستند وسخنان اخیر ترامپ نشان از فساد عمیق فکری غرب است، افزود: هیچ تفاوتی بین لبخند و اخم دشمن وجود ندارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه باید در مقابل استکبار یک اندیشه انقلابی وجود داشته باشد، یادآور شد: در هر جا که در مقابل دشمنان کوتاه آمده‌ایم، شکست خورده‌ایم اما در هر مقطعی که مردانه ایستاده‌ایم، پیروز میدان‌ها شده‌ایم لذا باید از این تجربه زیبا درس بگیریم.


انتهای پیام

captcha