اجرای طرح «بهار مهربانی» در کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3803452
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۳

اجرای طرح «بهار مهربانی» در کهگیلویه و بویراحمد

گروه فرهنگی ــ مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح «بهار مهربانی» در راستای جمع‌آوری کتاب و هدایای فرهنگی برای کمک به مناطق سیل‌زده خبر داد.

اجرای طرح «بهار مهربانی» در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، یاسر رحیمیان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته،‌ 24 فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران،‌ اظهار کرد: بر اثر بارندگی و جاری شدن سیل خساراتی به برخی روستاها، اماکن و زمین‌های کشاورزی وارد شده است؛ اما آنچه مشهود است سیل بخش زیادی از لوازم منزل، کتاب‌ها و اسباب بازی کودکان را نیز با خود برده است که هم‌استانی‌های عزیز می‌توانند با اهدای یک کتاب و یا یک اسباب بازی دل این کودکان را شاد کنند.
وی افزود: نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در نظر دارد به‌منظور تسلّی دل غم‌دیدگان، کمک به کودکان آسیب‌دیده، کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق سیل‌زده، پرکردن اوقات فراغت و سرگرمی کودکان در میان هیاهوی آواربرداری و امدادرسانی به اجرای برنامه‌های فرهنگی و ارسال بسته‌های کتاب و اسباب بازی اقدام کند.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان با اشاره به اعلام آمادگی، جهت اجرای طرح «بهار مهربانی»، اضافه کرد: هم‌اکنون تمامی کتابخانه‌های عمومی استان، پایگاه جمع‌آوری بسته‌های فرهنگی خواهند بود و ان‌شاءالله ظرف چند روز آینده این هدایا به مناطق سیل‌زده ارسال خواهد شد.
انتهای پیام

captcha