راه‌اندازی بانک اطلاعات ثبت جلسات قرآن هفتگی در بافق
کد خبر: 3803454
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۲

راه‌اندازی بانک اطلاعات ثبت جلسات قرآن هفتگی در بافق

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بافق با اشاره به اقدامات انجام شده در سال گذشته از راه‌اندازی بانک اطلاعات ویژه ثبت جلسات قرآن هفتگی در این شهرستان خبر داد.

ایجاد بانک اطلاعات ثبت جلسات قرآن هفتگی در بافقحجت الاسلام علی روحانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بافق در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، با اشاره به فعالیت‌های قرآنی که در سال گذشته در شهرستان انجام شده اظهار کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی قرآن به صورت عمومی و تخصصی قرآن کریم از جمله این اقدامات است که در نهایت برای 400 نفر از قرآن‌آموزان گواهینامه‌های آموزشی صادر شد.
وی افزود: در سال 97 یک مورد صدور مجوز برای موسسه قرآنی و دو مورد صدور مجوز ویژه خانه‌های قرآن روستایی داشته‌ایم و اکنون 4 موسسه قرآنی وابسته به سازمان در شهرستان مشغول فعالیت هستند که برنامه‌های قرآنی توسط این موسسات اجرا می‌شود.
حجت‌الاسلام روحانی بیان کرد: بانک اطلاعات ویژه ثبت جلسات قرآن هفتگی در شهرستان ایجاد شده که تاکنون 30 مورد جلسه ثبت شده است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بافق برگزاری 3 محفل انس با قرآن کریم، 10 کرسی تلاوت قرآن کریم، کارگاه یک روزه سبک زندگی قرآنی در شهرستان بافق را از دیگر اقدامات برشمرد.
وی از اعزام مربیان قرآن شهرستان به دوره‌های آموزشی استانی و خارج استانی خبر داد و تصریح کرد: در راستای نشر فرهنگ قرآنی و بیان احکام و پاسخ به شبهات، 20 مورد اعزام مبلغ در بخش خواهران و برادران به جلسات قرآنی انجام شد.

انتهای پیام

captcha