نقش آموزش و پرورش در فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی بی‌بدیل است
کد خبر: 3803460
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۲

نقش آموزش و پرورش در فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی بی‌بدیل است

گروه اجتماعی ــ امام جمعه یاسوج گفت: نقش آموزش و پرورش در فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی بی‌بدیل بوده و بر هیچ فردی پوشیده نیست.

نقش آموزش و پرورش در فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی بی بدیل است

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، آیت‌الله سیدعلی اصغر حسینی، امام جمعه یاسوج روز گذشته،‌ 24 فروردین‌ماه در نشست با مدیرکل و جمعی از معاونان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار کرد: بخش عمده‌ای از مشکلات اقتصادی کشور با تحقق مطلوب اقتصاد مقاومتی کاهش می‌یابد.
وی افزود: معلمان کهگیلویه و بویراحمد می‌توانند با کمک برنامه‌های فرهنگی، آموزشی و تربیتی در مدارس این استان زمینه آشنایی هر چه بیشتر کودکان، نوجوانان و جوانان استان با مقوله اقتصاد مقاومتی و ترویج فرهنگ کار و تلاش بین آنان را فراهم کنند.
امام جمعه یاسوج بیان کرد: اقتصاد مقاومتی یک فرصت ارزنده برای توانمندسازی اقتصادی کشور است که باید استفاده بهینه‌ای از آن شود.
آیت‌الله حسینی عنوان کرد: می‌توان با همت، تلاش و اراده به موفقیت‌های چشمگیر در زمینه‌های مختلف از جمله مسائل اقتصادی در کشور و کهگیلویه و بویراحمد دست یافت.
همچنین،‌ هادی زارع‌پور، مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: کسب رتبه نخست در جشنواره استانی شهید رجایی، رتبه‌های برتر ملی در مسابقات قرآن، نماز و عترت و رتبه‌های برگزیده ملی در جشنواره‌های آموزشی، تربیت بدنی، پژوهشی و سوادآموزی از مهم‌ترین موفقیت‌های آموزش و پرورش این استان در یک سال گذشته است.
وی تصریح کرد: سال گذشته در جشنواره خیران مدرسه‌ساز بیش از 800 میلیارد ریال از سوی افراد نیکوکار به امر مدرسه‌سازی در کهگیلویه و بویراحمد کمک شد که تاکنون حدود 70 درصد آن تحقق یافته است.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: مشکلات اعتباری سال 1397 کوچک‌ترین خللی در روند رو به رشد آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ایجاد نکرد.
انتهای پیام

captcha