ارائه ۴۰ اثر جدید در نمایشگاه کتاب/ دایرةالمعارف شیعه منتشر شد
کد خبر: 3803628
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲
سبحانی‌نسب خبر داد:

ارائه ۴۰ اثر جدید در نمایشگاه کتاب/ دایرةالمعارف شیعه منتشر شد

گروه ادب ــ مدیرعامل نسر جمال از ارائه ۴۰ اثر جدید در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد و گفت: در میان این عناوین آثار شاخص و مهمی وجود دارد.

ارائه ۴۰ اثر جدید در نمایشگاه کتاب/دایرةالمعارف شیعه منتشر شدحجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا سبحانی‌نسب، مدیرعامل نشر جمال در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا درباره حضور این ناشر در سی‌و‌دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: با وجود گرانی‌هایی که در سال گذشته در حوزه نشر وجود داشت، سبب کند شدن روند چاپ و انتشار بسیاری از کتاب‌ها شد و به همین دلیل امسال نسبت به سال‌های گذشته آثار کمتری ارائه شده است.

وی افزود: در این راستا ۴۰ عنوان تازه به نمایشگاه می‌رسد که یکی از آثار شاخص در میان آن‌ها دایرةالمعارف شیعه است. این اثر مجموعه‌ای در زمینه آشنایی کودکان و نوجوانان درباره مکتب تشیع است که مخاطب با خواندن آن به آغاز این مکتب و جغرافیایی که شیعه در آن وجود داشته و در مجموع سؤالاتی که برایش در این زمینه مطرح می‌شود، پی می‌برد.

سبحانی‌نسب ادامه داد: اغلب کتاب‌هایی که در این زمینه وجود دارد، کتاب‌های قطوری هستند که شاید از حوصله نوجوانان خارج باشد، از این رو حجت الاسلام غلامرضا حیدری ابهری با قلم شیوای خود پاسخگوی سؤالات پربسامد مخاطبان درباره شیعه بوده است.

این ناشر تصریح کرد: این کار ۱۱۵ صفحه‌ای، نو بوده و با تصاویر زیبایی همراه است که در قطع رحلی منتشر شده و نوجوانان ضمن مطالعه متن آن پاسخ سؤالات خود را دریافت می‌کنند.

انتهای پیام

captcha