خانواده شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب هستند
کد خبر: 3803778
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۹

خانواده شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب هستند

گروه فرهنگی ــ نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: خانواده‌های شهدا، حافظان و پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب هستند؛ اولویت‌بخشی و رسیدگی به مسائل و مشکلات و کسب رضایت خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگر از وظایف اصلی مسئولان است.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، حجت‌الاسلام مصطفی محامی، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان، شب گذشته در دیدار با جمعی از مسئولان و خانواده‌های معزز شهدای شهرستان خاش، گفت: شهدا با عشق و علاقه و ایمان راسخ برای دفاع از انقلاب راهی میدان نبرد حق علیه باطل شدند و با نثار خون خود، سرافرازی و عزت را به ارمغان آوردند.
نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: شهدا از دلبستگی دنیوی و مادی رها شدند و با لبیک به ندای آسمانی الهی و نثارخون پاکشان برای استقلال، امنیت و سربلندی ایران اسلامی ایثارگری کردند.
وی افزود: خانواده‌های شهدا، حافظان و پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب هستند؛ اولویت‌بخشی و رسیدگی به مسائل و مشکلات و کسب رضایت‌ خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگر از وظایف اصلی مسئولان است.
محامی اظهار کرد: سپاسگزاری از رشادت‌های ایثارگران و شهدا از مصادیق حفظ ارزش و جایگاه این اسوه‌های حسنه انقلاب اسلامی است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه در سال‌های انقلاب اسلامی خدمات ارزشمندی در حوزه‌های مختلف انجام شده ولی در مباحث اقتصادی و فرهنگی هنوز مشکلاتی وجود دارد، افزود: فقر اقتصادی و علمی و فرهنگی ریشه اصلی مشکلات در سیستان و بلوچستان است که برای رفع این معضلات لازم است اقشار مختلف مردم با دستگاه‌ها و نهادها همکاری کنند.
امام جمعه زاهدان بیان کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی باید همه اقشار جامعه و مسئولان بتوانند به رشد و توسعه و عمران و آبادانی کشور کمک کنند.
نماینده ولی فقیه در استان همچنین ضمن محکوم کردن اقدام اخیر امریکا مبنی بر قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی و قدردانی از اعلام انزجار گسترده اقشار مختلف مردم و مسئولان استان نسبت به این اقدام نابخردانه، گفت: همه ملت بزرگ ایران پاسدارند و تعلق خاطر به سپاه دارند؛ با این اقدام امریکا، سپاه بیش از پیش در قلب مردم جای گرفت.

انتهای پیام

captcha